تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 20:33
کد خبر : 44762

واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه

واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه

واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه ۷۳۳ هزار خودروی حمل و نقل عمومی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه ۷۳۳ هزار خودروی حمل و نقل عمومی در ۷ اردیبهشت ماه خبر داد.     به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم ، مرتضی ضامنی از

واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه ۷۳۳ هزار خودروی حمل و نقل عمومی

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه ۷۳۳ هزار خودروی حمل و نقل عمومی در ۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

    به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم ، مرتضی ضامنی از واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه ۷۳۳ هزار خودروی حمل‌ونقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون‌شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز شد.

وی افزود: سهمیه اسفندماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و دویست میلیارد ریال است که در ۷ اردیبهشت ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار گفت: اعتبار فوق در تمام کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفاً در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: رانندگان برای اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر ” سماس” از  میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....