تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 - 22:50
کد خبر : 38623

هوشمندسازی شرکت ملی پست

هوشمندسازی شرکت ملی پست

تحول اساسی شرکت ملی پست با هوشمندسازی و توسعه زیرساخت‌ها / ۴۰۰ دستگاه وانت کارا و پراید ۱۵۱ به شبکه پست اضافه خواهد شد مدیرعامل شرکت ملی پست درباره تمهیدات پایان سال شرکت ملی پست و برنامه‌های خود برای توسعه شبکه پستی کشور توضیحاتی داد. به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان   ، 

تحول اساسی شرکت ملی پست با هوشمندسازی و توسعه زیرساخت‌ها / ۴۰۰ دستگاه وانت کارا و پراید ۱۵۱ به شبکه پست اضافه خواهد شد

مدیرعامل شرکت ملی پست درباره تمهیدات پایان سال شرکت ملی پست و برنامه‌های خود برای توسعه شبکه پستی کشور توضیحاتی داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان   ،   رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست ، در پاسخ به سوالی مبنی بر تمهیدات شرکت ملی پست برای ارسال مرسوله‌های هموطنان در روزهای پایانی سال  اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیک بودن به روز‌های پایانی سال ۱۳۹۹، افزایش مرسوله‌های پستی ما در حجم بسته‌ها و امانات بسیار قابل چشمگیر است و برای مدیریت این حجم از بسته و مرسولات از چندماه گذشته توانسته‌ایم زیرساخت‌هایمان را تقویت کنیم و آن‌ها را توسعه دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: در همین راستا مرکز شماره ۲ تجزیه و مبادلات کشور را در هفته‌های اخیر در غرب تهران راه‌اندازی کردیم که این مرکز اولین مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات کشور است.

او با بیان اینکه راه اندازی مرکز شماره ۲ تجزیه و مبادلات کشور ارسال مرسوله‌های پستی را سرعت می‌بخشد گفت: برای اینکه مرسوله‌های هوطنان به موقع و با سرعت بیشتری به دست آن‌ها برسد، از ناوگان ریلی هم استفاده می‌کنیم و تا پایان سال مشکلی در ارسال مرسوله‌های پستی نخواهیم داشت.

سبحانی‌فر با اشاره به تقویت و توسعه زیرساخت‌های لازم برای ارساله مرسولات گفت: ناوگان شهری ما در حال حاضر در حال تقویت و توسعه است و با تصویب هیات دولت، مجوز خرید ۴۰۰ دستگاه وانت کارا و پراید ۱۵۱ را دریافت کرده‌ایم.

 

 

 

اقتصاددان منتظر نظرات و پیشنهادات و راه حل های سازنده شما سروران در دیدگاه ها می باشد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....