تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 21:05
کد خبر : 73501

هوا در شهرهای بزرگ آلوده می‌شود

هوا در شهرهای بزرگ آلوده می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا دوشنبه ۲۰ دی در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌شود. صادق ضیائیان، درباره آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش باران و

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا دوشنبه ۲۰ دی در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌شود.

صادق ضیائیان، درباره آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش باران و وزش باد شدید داریم و اواخر وقت امروز این سامانه بارشی از جنوب شرق کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از فردا تا دوشنبه ۲۰ دی در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌شود.

ضیائیان اضافه کرد: روز شنبه ۱۸ دی و اوایل وقت یکشنبه با شمالی شدن جریانات روی خزر در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: بعدازظهر دوشنبه ۲۰ دی سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در غرب و شمال غرب موجب افزایش ابر و اواخر وقت، بارش برف و باران خواهد شد.

ضیائیان اضافه کرد: امروز خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است. همچنین از شنبه دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت بارش‌ها اظهار داشت: میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی (مهر ۱۴۰۰) تا ۱۰ دی امسال ۴۸٫۷ میلیمتر ثبت شد. میزان بارش پارسال در این بازه زمانی ۷۳٫۲ میلیمتر بود که بارش سال جاری ۳۳ درصد کمتر از سال گذشته است.

وی بیان کرد: روز‌ آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۳ درجه بالای صفر گرمترین استان و شهرکرد با کمینه دمای ۸ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده در ۲۱ مرکز استان کمینه دما صفر و زیرصفر درجه خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....