تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 17:02
کد خبر : 113588

هوای تهران بارانی می شود

هوای تهران بارانی می شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران برای وضعیت جوی این استان از امروز تا پایان هفته بارش برف و باران در استان تهران پیش‌بینی می‌شود. اقتصاددان: با بررسی نقشه‌های هواشناسی تهران، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، از امروز تا پایان هفته با فعالیت متناوب سامانه بارشی، شاهد وزش باد در نیمه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران برای وضعیت جوی این استان از امروز تا پایان هفته بارش برف و باران در استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

اقتصاددان: با بررسی نقشه‌های هواشناسی تهران، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، از امروز تا پایان هفته با فعالیت متناوب سامانه بارشی، شاهد وزش باد در نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی وزش باد شدید، بارش باران و برف همراه با پدیده مه و گاهی کولاک خواهیم بود.

عمده بارش‌ها از اواخر وقت روز دوشنبه تا چهارشنبه صبح (۱۰ تا ۱۲ بهمن) پیش‌بینی می‌شود.

در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های آلاینده هوا در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به‌ویژه در ساعات شب باتوجه به رطوبت بالا و هوای سرد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.

برای روز سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۰بهمن‌) نیمه ابری تا ابری و در صبح بارش باران، گاهی بارش پراکنده برف و وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۱۱ بهمن‌) ابری و در بعضی ساعات بارش برف و باران همراه با وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای منفی ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....