تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 - 19:57
کد خبر : 4643

هواپیماهای روسی به پرواز از حریم هوایی ایران ادامه می‌دهند

هواپیماهای روسی به پرواز از حریم هوایی ایران ادامه می‌دهند

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه سه شنبه اعلام کرد که خطوط هوایی این کشور به پرواز از حریم هوایی ایران ادامه می‌دهند. به نوشته خبرگزاری «تاس» در این بیانیه آمده است: «خطوط هوایی روسیه با رعایت توصیه‌های امنیتی آژانس حمل و نقل هوایی فدرال از جمله

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه سه شنبه اعلام کرد که خطوط هوایی این کشور به پرواز از حریم هوایی ایران ادامه می‌دهند.

به نوشته خبرگزاری «تاس» در این بیانیه آمده است: «خطوط هوایی روسیه با رعایت توصیه‌های امنیتی آژانس حمل و نقل هوایی فدرال از جمله اصلاح مسیرها و برنامه‌های پروازی، از حریم هوایی ایران استفاده می‌کنند.»

در بخش دیگر این بیانیه آمده است که خدمه هواپیماهای روسی حین پرواز در حریم هوایی ایران هیچگونه عوامل منفی در امر کنترل حریم هوایی این کشور مشاهده نکردند.

در این پیام بر رصد اوضاع و صدور توصیه‌های امنیتی بیشتر در صورت لزوم تأکید شده است.

به دنبال سرنگونی یک فروند هواپیمای اوکراینی در نزدیک تهران در چهارشنبه گذشته به دلیل فضای پرتنش حاکم بر منطقه و اشتباه عامل انسانی، آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه به مدت یک روز به خطوط هوایی این کشور توصیه کرد از پرواز در حریم هوایی ایران ، عراق و خلیج فارس و دریای عمان خودداری کنند.

«روسیا» ، «پوبدا»»، «اس-۷» و «آزور ایر» از جمله شرکت‌های هوایی روسیه هستند که از حریم هوایی ایران پرواز می‌کنند و خطوط هوایی «ایرفلوت» نیز پروازهای مستقیم به تهران را دارد.

یک نماینده مجلس روسیه نیز در روزهای گذشته تاکید کرد ایران با پذیرش اشتباه در قضیه هواپیمای اوکراینی از خود عقلانیت و هوشمندی نشان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....