تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 - 21:50
کد خبر : 49863

همکاری پارس درگاه با رویال برند هال

همکاری پارس درگاه با رویال برند هال

توافق طرح های مشارکتی فناوران پارس درگاه با آژانس تبلیغاتی رویال برند هال یکی از برنامه هایی که فناوران پارس درگاه در استراتژی کوتاه مدت ، برای فعالیت بازاریابی و فروش خود در نظر گرفته و مورد تایید هیئت مدیره می باشد ، همکاری و مشارکت با موسسات و شرکت های حقوقی رسمی ، ثبت

توافق طرح های مشارکتی فناوران پارس درگاه با آژانس تبلیغاتی رویال برند هال

یکی از برنامه هایی که فناوران پارس درگاه در استراتژی کوتاه مدت ، برای فعالیت بازاریابی و فروش خود در نظر گرفته و مورد تایید هیئت مدیره می باشد ، همکاری و مشارکت با موسسات و شرکت های حقوقی رسمی ، ثبت شده و موفق در بازار کسب و کار است .

این مشارکت از نوع پروژه ای بوده و دارای مزایای مثبت بسیاری برای طرفین است که به مهمترین آنها می توان :
• چابکی در ارائه سرویس برای طرفین و کم شدن هزینه ها که منجر به ارائه خدمات با کیفیت بیشتر و دستمزد کمتر می شود
• بزرگ کردن سبد مشتریان طرفین
• هم افزایی بیشتر و کم کردن هزینه های مربوط به نیروی انسانی برای هر دو طرف
• تمرکز بیشتر هر طرف بر موضوع تخصصی که در آن تجربه چنیدن ساله دارند .
• عدم موازی کاری در بین چند شرکت
• سابقه سازی مشترک برای هر دو طرف
• و چندین دلیل دیگر …

این طرح به پیشنهاد آقای مهندس حمید امیرسمساری در سال گذشته مطرح شده و ابتدا مقرر شد که بر اساس مدل کنسرسیومی در قالب یک شرکت مجزا به اجرا در بیاید و از آنجا که تعدد شرکت های مشارکتی و عدم قوانین کافی برای حوزه حقوقی مشارکت کنسرسیومی وجود داشت در نهایت ، فناوران پارس درگاه به این نتیجه رسیده است که به صورت مستقل اقدام نموده و ابتدا در مدل مشارکتی و پروژه ای آغاز بشود . ایشان برای دوره یکساله مجوز این سبک فعالیت را از سوی هیئت مدیره دریافت کرده است .

در راستای تحقق و عمل به این مهم نیز در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ جناب آقای مهندس حمید امیرسمساری مدیرعامل فناوران پارس درگاه در محل دفتر ( شعبه ایران ) شرکت سرای نام و نشان های ارزشمند ROYAL BRAND HALL حضور یافته و ضمن دیدار با جناب آقای دکتر سامان اکبرزاده توافق اولیه و مجوز مدل همکاری مشارکتی در سرفصل های آموزش بازاریابی و مارکتینگ و ارائه خدمات انحصاری تولید محتوا به سبک مدرن و تحت لیسانس رویال برند هال را کسب نموده و مقرر شده است که این خدمات و محصولات در وبگاه رسمی فناوران پارس درگاه به آدرس FPD.CO.IR عرضه بشود .
لازم به ذکر است که در این توافق ارائه محصولات به شکل ویژه و مخصوص برای فناوران پارس درگاه و وبگاه www.fpd.co.ir که از شرایط ویژه پرداخت و شامل تخفیف خواهد بود .

شرکت رویال برند هال به عنوان یک آژانس تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ با تجربه ای ۱۵ ساله در این صنعت در سال گذشته به صورت رسمی ثبت شده است و جناب آقای دکتر سامان اکبرزاده به عنوان مدیرعامل و مالک اصلی مجموعه در صنعت بازاریابی و تبلیغات فردی شناخته شده و صاحب سبک مخصوص به خود است .

در راستای همکاری های مشترک در سال گذشته می توان به نمایشگاه اسپورتکس ۲۰۲۰ ، آرشاکلاب ، شرکت بیژن ، بانک سامان ، اتحادیه صوتی و تصویری و چندین پروژه مشترک نیز اشاره کرد .

 

5 14 اقتصاددان نوشته

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....