تاریخ انتشار : دوشنبه 23 خرداد 1401 - 11:23
کد خبر : 90834

هشدار وزیر جهاد کشاورزی برای توقف تولید مرغ کشور

هشدار وزیر جهاد کشاورزی برای توقف تولید مرغ کشور

جلسه غیر علنی مجلس روز گذشته با حضور وزرای جهادکشاورزی ،تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد و دستور کار این جلسه افزایش حقوق بازنشستگان و تامین نهاده های دامی بود. رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این جلسه و آغاز جلسه علنی مجلس گفت: در این جلسه مسائل مربوط

جلسه غیر علنی مجلس روز گذشته با حضور وزرای جهادکشاورزی ،تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد و دستور کار این جلسه افزایش حقوق بازنشستگان و تامین نهاده های دامی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این جلسه و آغاز جلسه علنی مجلس گفت: در این جلسه مسائل مربوط به حوزه‌های بازنشستگی، نهاده‌ها و مباحث مربوط به تولید در حوزه کشاورزی و تامین نهاده‌ها و تضمین برای تولیدات آینده حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن اعلام خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مطمئن باشند که مجلس در رسیدگی به امورات و حل مشکلات مصمم است تا بتوانیم صدای مردم در حل مشکلاتشان باشیم.

با این حال برخی از نمایندگان مباحث دیگری را پیرامون این جلسه مطرح کردند.

ولی اسماعیلی درباره برگزاری جلسه غیر علنی روز گذشته مجلس  گفت: در جلسه روز گذشته مجلس موضوعات مربوط به افزایش حقوق بازنشستگان مدنظر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم که مصوبه جدید وزارت تعاون نه به نفع وزارت خانه و نه به نفع بازنشستگان است.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،  حسین محمد صالحی دارانی در همین زمینه گفت: در این جلسه بیشتر به موضوع تامین نهاده های دامی و وضعیت کشاورزان و تامین غذا پرداخته شد.

وی تاکید کرد: وزیر جهاد در این جلسه گزارشی را درباره تامین نهاده های دامی ارائه کرد اما اقدامات، اقدامات مناسبی نبود و نمایندگان به این مسئله معترض شدند.

این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین در این جلسه به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان پرداخته شد.

اما این پایان ماجرا نبود و در ادامه نماینده ای که نخواست نامش فاش شود گفت: در این جلسه وزیر جهاد کشاورزی درباره تامین منابع نهاده های دامی گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

وی تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه تاکید کردکه برای تامین نهاده های دامی کشور و خرید گندم نیاز به ۴۰ الی ۵۰ هزار میلیارد تومان منابع دارد.

همچنین وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه گفت که اگر این منابع تا دو الی سه ماه دیگر تامین نشود، تولید مرغی نخواهیم داشت.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....