تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 16:33
کد خبر : 40310

هشدار وزارت نیرو درباره احتمال وقوع سیل در ۵ استان کشور

هشدار وزارت نیرو درباره احتمال وقوع سیل در ۵ استان کشور

از فردا شب، وقوع بارشی به مدت ۳۶ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه ای) ۵۰ تا ۸۰ میلی متر در استان های کردستان (به خصوص شمال غرب) و زنجان (به خصوص شمال غرب) محتمل خواهد بود. اقتصاددان: وزارت نیرو طی اطلاعیه ای از وقوع احتمالی سیل در استان‌ های آذربایجان غربی ،آذربایجان

از فردا شب، وقوع بارشی به مدت ۳۶ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه ای) ۵۰ تا ۸۰ میلی متر در استان های کردستان (به خصوص شمال غرب) و زنجان (به خصوص شمال غرب) محتمل خواهد بود.

اقتصاددان: وزارت نیرو طی اطلاعیه ای از وقوع احتمالی سیل در استان‌ های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی، اردبیل،‌ کردستان و زنجان از فردا سوم فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

در اطلاعیه وزارت نیرو آمده است : از بعد ازظهر فردا سه‌شنبه سوم فروردین ۱۴۰۰، وقوع بارشی به مدت ۳۰ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه ای) ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلی متر در استان آذربایجان غربی (نیمه جنوبی و مرکزی) و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه ای) ۶۰ تا ۸۰ میلی متر در استان آذربایجان شرقی و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه ای) ۳۰ تا ۵۰ میلی متر در استان اردبیل (نیمه جنوبی و مرکزی) محتمل خواهد بود.

همچنین از فردا شب ، وقوع بارشی به مدت ۳۶ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه ای) ۵۰ تا ۸۰ میلی متر در استان های کردستان (به خصوص شمال غرب) و زنجان (به خصوص شمال غرب) محتمل خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....