تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 - 21:37
کد خبر : 90577

هشدار هواشناسی به پایتخت نشینان

هشدار هواشناسی به پایتخت نشینان

سازمان هواشناسی دو هشدار سطح زرد و نارنجی درباره افزایش گردوخاک و توفان در مناطق جنوبی تهران صادر کرده بود که در ادامه بنابر اعلام کارشناس هواشناسی، آسمان پایتخت صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود. به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناس هواشناسی

سازمان هواشناسی دو هشدار سطح زرد و نارنجی درباره افزایش گردوخاک و توفان در مناطق جنوبی تهران صادر کرده بود که در ادامه بنابر اعلام کارشناس هواشناسی، آسمان پایتخت صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناس هواشناسی گفت: در ساعات پایانی امروز در مناطق جنوبی تهران شاهد افزایش سرعت وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود.

صادق ضیائیان گفت: آسمان تهران صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و مدیریت مخاطرات سازمان هواشناسی هم اکنون سرعت وزش باد ۱۲ متر بر ثانیه, ۴۳ کیلومتر بر ساعت و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است و بیشترین دمای هوای تهران به۳۵ درجه و کم ترین آن به ۲۴ درجه می رسد.

پیش از این سازمان هواشناسی دو هشدار سطح زرد و نارنجی درباره افزایش گردوخاک و توفان در مناطق جنوبی تهران صادر کرده بود.

به دلیل فعال بودن سامانه باد و گردوخاک امروز علاوه بر تهران، در اصفهان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، ایلام، قزوین، قم، البرز، خراسان جنوبی، سمنان، فارس پیش بینی وزش باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....