تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1398 - 15:09
کد خبر : 1931

هشدار اقتصادی سقوط وحشتناک بیت کوین

هشدار  اقتصادی سقوط وحشتناک بیت کوین

بعد از ظهر امروز ۲۳ اکتبر در حالی که قیمت هر واحد بیت کوین در حدود ۸۲۰۰ دلار معامله می‌شد، این ارز دیجیتال به یکباره و در عرض چند دقیقه سقوطی سهمگین را تجربه کرد و به زیر ۷۵۰۰ دلار رسید. با در نظر گرفتن این قیمت، طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد ریزش بیش از

بعد از ظهر امروز ۲۳ اکتبر در حالی که قیمت هر واحد بیت کوین در حدود ۸۲۰۰ دلار معامله می‌شد، این ارز دیجیتال به یکباره و در عرض چند دقیقه سقوطی سهمگین را تجربه کرد و به زیر ۷۵۰۰ دلار رسید. با در نظر گرفتن این قیمت، طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد ریزش بیش از ۹ درصدی قیمت بیت کوین بوده‌ایم

به عقیده بسیاری از تحلیل‌گران، حمایت اصلی بیت کوین در ۷۷۰۰ دلار قرار داشته است که با این سقوط احتمال تداوم ریزش تا سطوح ۶۰۰۰ دلار وجود دارد.

تحلیل‌گران در توییتر معتقدند که عدم توانایی پادشاه ارزهای دیجیتال در شکستن مقاومت ۸۳۰۰ دلاری باعث این حمام خون شده است.

بیشتر ارزهای دیجیتال دیگر هم با کاهش شدید قیمت مواجه شده‌اند و به طور میانگین حدود ۸ درصد ریزش در یک روز اخیر را نشان می‌دهند.

این پنجمین بار طی مدت اخیر است که قیمت بیت کوین به زیر ۸۰۰۰ دلار سقوط می‌کند. در چهار مورد قبل، این ارز دیجیتال از حمایت ۷۷۰۰ دلاری خود دفاع کرده بود اما با توجه به اینکه فشار در هر بار بیشتر از دفعه قبل است، این بار موفق به دفاع از حمایت خود نشد.

حال موقع آن رسیده است تا سرمایه گذاران خرده پا در بیت کوین بلعیده شوند تا در ماههای بعد نوبت به سرمایه گذاران متوسط برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....