تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 17:51
کد خبر : 83942

هسته سخت در بازار دلار

هسته سخت در بازار دلار

بازار ارز تهران دیروز به سود معامله گران افزایشی حرکت کرد اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ چگونه پیش بینی کرده اند؟ اقتصاددان: بازار ارز تهران دیروز به سود معامله گران افزایشی حرکت کرد و قیمت دلار بیش از ۱۰۰ تومان رشد کرد. نرخ دلار روز گذشته بر روی ۲۷

بازار ارز تهران دیروز به سود معامله گران افزایشی حرکت کرد اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ چگونه پیش بینی کرده اند؟

اقتصاددان: بازار ارز تهران دیروز به سود معامله گران افزایشی حرکت کرد و قیمت دلار بیش از ۱۰۰ تومان رشد کرد. نرخ دلار روز گذشته بر روی ۲۷ هزر و ۶۵۰ تومان قرار گرفت.

هسته سخت در بازار دلار

قیمت دلار در روز های اخیر با سیگنال های برجام درصدد تغییر کانال بوده اما معامله گران بازار ارز تهران معتقدند که دلار به هسته سخت خورده و بازارساز به این راحتی ها اجازه کانال شکنی در بازار ارز تهران را نخواهد داد.

برخی از تحلیلگران معتقدند که بازار ساز در حالت مقاومت تدریجی به سر می برد و بیشتر به دنبال این است که شوک جدیدی به بازار وارد نشود. به عقیده این دسته از بازیگران ارزی اگر قیمت دلار یکباره از سطوح مقاومتی عبور نکند و به آرامی این اتفاق رخ دهد، حجم تقاضای سفته بازی زیادی وارد بازار نخواهد شد.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته با ۷ هزار ۵۶۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز گذشته ۱۰ تومان پایین تر بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار امروز نزولی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با جمعه شب گذشته تقریبا ۷۰ تومان بالا رفته بود. جمعه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۷ هزار و ۶۸۰ تومان قرار داشت. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی صعودی ست.

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با ۲۶ هزار ۹۱۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت جمعه شب گذشته ۱۰ تومان بالا رفته بود. جمعه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز یکشنبه ۲۱ فروردین بالا می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....