تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 14:31
کد خبر : 5332

هزینه ورود به محدوده کنترل آلودگی هوا ۲۰درصد افزایش می‌یابد نه ۶۰درصد!/ سرانجام اختلاف پلیس و شهرداری

هزینه ورود به محدوده کنترل آلودگی هوا ۲۰درصد افزایش می‌یابد نه ۶۰درصد!/ سرانجام اختلاف پلیس و شهرداری

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین؛ پیروز حناچی در پاسخ به پرسش خبرنگار اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه طبق گفته رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران هزینه ورود به محدوده کنترل آلودگی هوا ۶۰درصد افزایش پیدا می‌کند ضمن تاکید چندباره بر این نکته که ۲۰درصد افزایش پیدا می‌کند نه

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین؛ پیروز حناچی در پاسخ به پرسش خبرنگار اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه طبق گفته رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران هزینه ورود به محدوده کنترل آلودگی هوا ۶۰درصد افزایش پیدا می‌کند ضمن تاکید چندباره بر این نکته که ۲۰درصد افزایش پیدا می‌کند نه ۶۰ گفت: زمانی که شما دهن به دهن این عدد را نقل می‌کنید نگرانی ایجاد می‌شود در حالی که میزان افزایش ۲۰ درصد است.

او ادامه داد: طرح LEZ یا طرح کاهش یکی از سیاست‌هایی است که همه کلان شهرهای موفق دنیا آن را اجرا می کنند و هدف آن کاهش ترافیک و آلودگی هوا است.

شهردار تهران اضافه کرد: در این طرح‌ها از روش‌های مختلف تشویقی و تنبیهی استفاده می‌شود تا این اتفاق بیفتد. هیچ چیزی بهای سلامتی شهروندان را ندارد و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در عین حال که یک برنامه متعادل کارشناسی داشته باشیم روی آلودگی در مرکز شهر که وضعیت خوبی ندارد تاثیر بگذاریم.

حناچی همچنین در پاسخ به ادعای رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مبنی بر اینکه اختلاف پلیس و شهرداری باعث عدم وصول عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی شده است، اظهار کرد: اختلافات شهرداری و پلیس در حال حل شدن است و موارد مورد اختلاف را نیز به شورای ترافیک می‌بریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....