تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 18:17
کد خبر : 107976

نوسان محدود رمز ارزها

نوسان محدود رمز ارزها

بیت کوین و اتریوم نسبت به دیروز تغییر قیمت خاصی نداشته اند. در آلت کوین ها هم به جز چند مورد خاص، مابقی تغییر قیمت محدود دارند. اقتصاددان: امروز از آن روزهای کم نوسان ارزهای دیجیتال است. بیت کوین که تقریبا نسبت به دیروز تکان نخورده و همچنان در همان محدوده ۱۶۵۰ دلار معامله می

بیت کوین و اتریوم نسبت به دیروز تغییر قیمت خاصی نداشته اند. در آلت کوین ها هم به جز چند مورد خاص، مابقی تغییر قیمت محدود دارند.

اقتصاددان: امروز از آن روزهای کم نوسان ارزهای دیجیتال است. بیت کوین که تقریبا نسبت به دیروز تکان نخورده و همچنان در همان محدوده ۱۶۵۰ دلار معامله می شود.

جالب اینکه در مقیاس هفتگی هم بیت کوین تغییر خاصی نداشته و تغییر آن نسبت به سال گذشته کمتر از نیم درصد بوده است.

ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر ۳۱۹ میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات این ارز ۱۶ میلیارد دلار بوده که رقمی بسیار کم محسوب می شود. چند روز قبل ارزش معاملات بیت کوین به بیش از ۴۰ میلیارد دلار هم رسید اما اکنون شاهد ۱۶ میلیارد دلار معامله هستیم که رکود موجود در بازار را نشان می دهد.

اکنون که حدود ۴۰ روز تا پایان سال میلادی ۲۰۲۲ مانده، چنانچه قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی رشد نکند، این سال به عنوان سومین سال با بازده منفی در تاریخ بیت کوین ثبت خواهد شد.

از زمان ایجاد بیت کوین در سال ۲۰۱۰ تا به حال، تنها در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ بیت کوین بازده منفی داشته و در مابقی سال ها، به خریداران سود داده است. اما اکنون و در سال ۲۰۲۲، تا امروز قیمت بیت کوین حدود ۶۵ درصد کاهش یافته که البته هنوز زمان برای جبران این افت وجود دارد.

با این حال بیت کوین در حال حاضر افت ۸۰ درصدی نسبت به سقف تاریخی خود داشته و برخی تحلیلگران معتقدند که ممکن است قیمت تا سطوح ۱۰ هزار دلاری هم افت کند.

اتریوم در محدوده ۱۲۰۰ دلار

اتریوم هم امروز تغییر قیمت زیادی نداشته و با افت کمتر از یک درصدی، در حدود ۱۲۰۰ دلار معامله می شود. در اتریوم چنانچه قیمت ۱۲۰۰ دلار از دست برود و قیمت زیر این محدوده تثبیت شود، احتمال افت بیشتر قیمت وجود دارد.

طی شبانه روز گذشته ۶ میلیارد دلار اتریوم در بازار معامله شده که این رقم هم مثل رقم معاملات بیت کوین، بسیار کم است. ارزش بازار این آلت کوین هم اکنون رقم ۱۴۶ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اینترنت کامپیوتر ۶ درصد رشد کرد

در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، اینترنت کامپیوتر با رشد حدود ۶ درصد و ایپ کوین با رشد ۵ درصد، جزو نمادهای پربازده بازار هستند. آوی و لئو هم به ترتیب ۳ و ۲ درصد مثبت هستند. مابقی نمادهای مثبت، رشدی کمتر از ۲ درصد دارند.

در میان نمادهای منفی، Trust Wallet Token با افت ۱۰ درصدی و چیلیز با افت ۶ درصدی، بیشترین زیان را به خریداران دیروز وارد کرده اند. چین و الگوراند هم به ترتیب ۵ و ۴ درصد افت کرده اند. مابقی ارزهای منفی، افتی کمتر از ۲ درصد داشته اند.

سقوط مجدد ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با ۲ دهم درصد رشد به ۸۳۲ میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با افت ۱۱ درصدی، به رقم ۳۴ میلیارد دلار رسیده که طی یک سال گذشته، یکی از کمترین ارقام در بخش معاملات روزانه است.

ارزش معاملات دیفای ۲ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۳۱ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....