تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 20:51
کد خبر : 99725

نوسان قیمت دلار و سکه

نوسان قیمت دلار و سکه

به نظر می رسد یکی از موانعی که سد راه معامله گران دلار تهران شده نرخ حواله درهم است. قیمت درهم امروز برای سومین روز متوالی در یک محدوده خاص قفل شده بود. اقتصاددان: بازار ارز تهران امروز سه شنبه ۸ شهریور ماه نسبت به روز گذشته شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود. هر برگ

به نظر می رسد یکی از موانعی که سد راه معامله گران دلار تهران شده نرخ حواله درهم است. قیمت درهم امروز برای سومین روز متوالی در یک محدوده خاص قفل شده بود.

اقتصاددان: بازار ارز تهران امروز سه شنبه ۸ شهریور ماه نسبت به روز گذشته شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز با افت ۴۰ تومانی نسبت به روز قبل به قیمت ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

نوسان محدود نرخ دلار در بازار ارز امروز در حالی است که شب گذشته دلار در معاملات پشت خطی به سمت محدوده ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان خیز برداشته بود و عده ای از معامله گران در انتظار افزایش قیمت دلار در بازار امروز بودند.

درهم ؛مانع صعود دلار شد

به نظر می رسد یکی از موانعی که سد راه معامله گران دلار تهران شده نرخ حواله درهم است. قیمت درهم امروز برای سومین روز متوالی در یک محدوده خاص قفل شده بود. قیمت درهم امروز ۸ هزار و ۱۶۰ تومان بود. البته همچنان احتیاط برجامی در بازا ارز تهران دیده می شود و یکی دیگر از عوامل نوسان محدود دلار می تواند همین عامل باشد .

نرخ دلار هرات امروز تا ۲۹ هزار و ۶۸۰ تومان بالا رفت اما در ادامه معاملات به قیمت ۲۹ هزار و ۴۸۰ تومان مبادله شد . قیمت مذکور در مقایسه با دیروز ۷۰ تومان پایین تر بود . قیمت دلار در سلیمانیه هم ظهر امروز ۳۰ هزار و ۷۰ تومان بود که نسبت به روز قبل اندکی رشد کرده بود .

دلار صرافی ملی و بازار متشکل به هم نزدیک شد

امروز قیمت دلار رسمی در صرافی ملی و بازار متشکل ارزی بهم نزدیک شد . قیمت دلار صرافی ملی امروز ۲۸ هزار و ۳۴۲ تومان بود و در بازار متشکل قیمت دلار ۲۸ هزار و ۳۲۰ تومان معامله شد .

قیمت اونس طلا پایین آمد

قیمت اونس طلا در بازار امروز تقریبا ۹ دلار از ارزش خود را از دست داد و به قیمت ۱۷۳۰ دلار معامله شد .

رشد قیمت طلا ۱۸ عیار

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز ۶ هزار و ۷۰۰ تومان از روز گذشته بالاتر بود . این فلز گران بهای داخلی امروز ۱ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۴۰۰ تومان بود.

نوسان محدود قیمت سکه

قیمت سکه هم امروز نوسان محدودی را ثبت کرد. قیمت سکه امامی در بازار امروز هم مانند روز های گذشته ارزان شد . سکه امروز ۸ هزار تومان پایین تر از روز گذشته معامله شد . فلز زرد رنگ داخلی امروز در محدوده ۱۳ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان به فروش رسید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....