تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اسفند 1401 - 20:12
کد خبر : 116984

نماینده دولت یا نماینده مردم …؟؟؟

نماینده دولت یا نماینده مردم …؟؟؟

نماینده دولت یا نماینده مردم …؟؟؟ این روزها نماد پیشرفت در زمینه های مختلف اعم از اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و … قطاری است که برای بسیاری از مردم عزیز کشورمان یادآور رشد فزاینده قیمت ارز ، طلا ، خودرو ، مسکن ، کالا و خدمات میباشد. گاهی سیاست های اشتباه دولت گذشته ،

نماینده دولت یا نماینده مردم …؟؟؟

این روزها نماد پیشرفت در زمینه های مختلف اعم از اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و … قطاری است که برای بسیاری از مردم عزیز کشورمان یادآور رشد فزاینده قیمت ارز ، طلا ، خودرو ، مسکن ، کالا و خدمات میباشد. گاهی سیاست های اشتباه دولت گذشته ، گاهی دشمن و گاهی تحریم پاسخ برخی از مسئولین و دولتمردان در پاسخ به چرایی افزایش قیمت هاست.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد دان حسن هدایت فعال سیاسی خطاب به نماینده مجلس کهگیلویه طی یادداشتی نوشت در این میان نماینده محترم کهگیلویه از تریبون مجلس شورای اسلامی برای بیان تمجید و دفاع از عملکرد دولت سیزدهم استفاده می کند. گویا ایشان فراموش کرده اند که مجلس شورای اسلامی جایگاه نمایندگان مردم می باشد نه نمایندگان دولت ؟؟؟ مجلس شورای اسلامی خانه ملت و از آن ملت ایران است که بایستی دغدغه اصلی نمایندگان آن مشکلات مردم کشور عزیزمان ایران باشد.
جناب آقای موحد عملکرد جنابعالی در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی تا دوره یازدهم خود نیازمند دفاع می باشد حال جنابعالی از دولتی حمایت می کنید که خود در تدوین و اجرای سیاست های داخلی و بین المللی برای اداره کشور عملکرد قابل قبولی تا به امروز نداشته است!!! مردم عزیز کهگیلویه صرف اتخاذ تصمیم درست کافی نمی باشد ، می بایستی کار درست را به درستی انجام داد. البته کاملاً مبرهن است که هدف نماینده محترم کهگیلویه از حمایت صریح خود از دولت سیزدهم ، در صدد توجیه علّت عدم تحقق وعده های انتخاباتی خود می باشد ، به گونه ای که آن را ناشی از عدم موفقیت این دولت نشان دهد و در ادامه ناکارامدی دولت را منتسب به دشمنان داخلی ، خارجی و تحریم نماید. مردم شریف کهگیلویه ؛ هیچ کس اثرات تحریم های بین المللی و فعالیت های دشمنان کشور عزیزمان را تکذیب یا رد نمی نماید امّا این مسئله دلیل قصور برخی از مسئولین ذی ربط در سطح کلان مدیریتی نمی باشد. کاش این روزها نمایندگان مردم ، صدای مردم باشند ؛ صدایی که گویای مشکلات و دغدغه های جوانان ، غرور شکسته پدران و بازنشتگان خسته از این تورم افسار گسیخته باشد.

حسن هدایت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....