تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 14:45
کد خبر : 61529

نمایشگاه راهبردی تجهیزات چک و خنثی سازی سپاه

نمایشگاه راهبردی تجهیزات چک و خنثی سازی سپاه

نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی سازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد. اقتصاددان: آیین گشایش نمایشگاه دستاورد‌های راهبردی و رونمایی از ربات‌های هوشمند چک و خنثی‌سازی بمب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه برگزار شد. این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی سازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد.

اقتصاددان: آیین گشایش نمایشگاه دستاورد‌های راهبردی و رونمایی از ربات‌های هوشمند چک و خنثی‌سازی بمب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه برگزار شد. این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برپا شده است.

ما آموخته ایم که حل تمام مشکلات در جامعه ماست

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه رونمایی از ادوات و تجهیزات دفاعی: حل تمام مشکلات جامعه (کشور) در درون ذهن، اعتقاد، باور و اعتماد به نفس ما است و این یک فرهنگ و حقیقت پیش رونده انقلاب است.

تجهیز تمامی رده‌های امنیتی سپاه به تجهیزات بومی چک و خنثی

معاون مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تجهیز تمامی رده‌های امنیتی سپاه به تجهیزات بومی چک و خنثی خبر داد و گفت: از توانمندی‌های داخلی برای بومی‌سازی تجهیزات مورد نیاز استفاده می‌کنیم.

سردار حسین همتی امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی‌سازی سپاه، اظهار داشت: از سال گذشته با تلاشی که صورت گرفت، از توانمندی‌های داخلی برای بومی‌سازی تجهیزات مورد نیاز استفاده می‌کنیم و بر این اساس، تمام رده‌های امنیتی سپاه به تجهیزات مورد نیاز بومی تجهیز خواهند شد.

در این نمایشگاه، تجهیزاتی مانند نمونه آشکارساز‌های خارجی، آشکارساز مواد منفجره نسل یک و دو، آشکارساز ایستگاهی مواد منفجره و مواد مخدر، متلاشی‌کننده بمب و تله «رعد یک»، راکت چک و بازرسی، نمونه دستگاه‌های ایکس‌ری پرتابل خارجی، ربات غواصی «یونس»، ربات فیلم‌بردار «فجر»، ربات دست‌پرتاب «قاصد یک»، ربات دایرکت درایو «حامی» و ربات آتش‌نشان «حافظ» به نمایش درآمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....