تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 17:07
کد خبر : 46285

نصرالله:گفتگوی ایران عربستان مثبت است

نصرالله:گفتگوی ایران عربستان مثبت است

سید حسن نصرالله: گفتگوی ایران و عربستان مثبت است؛ این به مصلحت محور مقاومت است / برخی ادعا می‌کنند که مذاکرات وین به ضرر حزب‌الله است؛ ما نگران نیستیم بلکه این صهیونیست‌ها هستند که دارند از عصبانیت می‌میرند اقتصاددان: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس به

سید حسن نصرالله: گفتگوی ایران و عربستان مثبت است؛ این به مصلحت محور مقاومت است / برخی ادعا می‌کنند که مذاکرات وین به ضرر حزب‌الله است؛ ما نگران نیستیم بلکه این صهیونیست‌ها هستند که دارند از عصبانیت می‌میرند

اقتصاددان: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس به موضوع گفتگوهای ایران و عربستان اشاره و این گفتگوها را «مثبت» ارزیابی و تاکید کرد که ما با هر گفتگویی که در ایجاد آرامش در منطقه نقش داشته باشد و قدرت محور مقاومت را تثبیت کند، موافق هستیم. ایران ضد متحدان خود سازش نمی‌کند و کسانی که باید نگران این گفتگوها باشند متحدان ریاض هستند نه متحدان تهران.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس به موضوع گفتگوهای ایران و عربستان اشاره و این گفتگوها را «مثبت» ارزیابی و تاکید کرد که ما با هر گفتگویی که در ایجاد آرامش در منطقه نقش داشته باشد و قدرت محور مقاومت را تثبیت کند، موافق هستیم. ایران ضد متحدان خود سازش نمی‌کند و کسانی که باید نگران این گفتگوها باشند متحدان ریاض هستند نه متحدان تهران.

به گزارش «انتخاب»؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در آغاز سخنرانی خود که به مناسبت روز جهانی قدس انجام می‌دهد و در حالی که صدایش گرفته به نظر می‌رسید، تاکید کرد که از التهاب در ریه‌های خود رنج می‌برد و این موضوع چیزی است که معمولاً به علت تغییر فصل و آب و هوا برای او پیش می‌آید.

نصرالله در ادامه سخنان خود تاکید کرد که تمامی محاسبات اسرائیل در موضوع ایران با شکست مواجه شده است. ایران از مرحله خطر عبور کرده و حساب کردن بر روی جنگ آمریکا با ایران به پایان رسیده است.

وی افزود که اولویت‌های بایدن متفاوت [از اسرائیل] است و این اولویت‌ها شامل درگیری با چین و روسیه است. همچنین بارها شرط بندی برخی رژیم‌های عربی در خصوص جنگ آمریکا با ایران نیز به بن بست خورده است.

وی ادامه داد که ایران امروز قویترین دولت در محور مقاومت به شمار می‌رود و تمامی محاسبات آمریکا و اسرائیل در خصوص ایران و توقف فعالیت‌های هسته‌ای این کشور به بن بست خورده است. بزرگترین واکنش ایرانی‌ها به حمله صورت‌گرفته به تاسیسات نطنز بالابردن درجه غنی سازی اورانیوم بوده که همین موضوع باعث وحشت اسرائیل شده است.‎

واکنش نصرالله به موضوع گفت‌وگوهای ایران و عربستان/ از این گفت‌وگوها استقبال می‌کنیم

دبیرکل حزب الله در ادامه سخنرانی خود تاکید کرد که تجربه همکاری چهل ساله ما با ایران ثابت کرد که این کشور متحدان خود را نمی‌فروشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گفتگوهای ایران و عربستان اشاره و این گفتگوها را «مثبت» ارزیابی و تاکید کرد که ما با هر گفتگویی که در ایجاد آرامش در منطقه نقش داشته باشد و قدرت محور مقاومت را تثبیت کند، موافق هستیم. ایران ضد متحدان خود سازش نمی‌کند و کسانی که باید نگران این گفتگوها باشند متحدان ریاض هستند نه متحدان تهران.

سید حسن نصرالله بیان کرد: از گفت‌وگوی ایران و منطقه یا عربی حمایت می‌کنیم. این گفتگوها جبهه دوستان را تقویت و دشمنان را تضعیف می‌کند.

وی گفت: خبرهایی از گفت‌وگوی سعودی‌ها با ایرانی‌ها و همچنین اظهارات ولیعهد عربستان درباره ایران شنیده ایم. این به مصلحت محور مقاومت است.

سیدحسن نصرالله افزود: برخی‌ها ادعا می‌کنند که مذاکرات ایران در وین و از سرگیری روابط با عربستان به ضرر محور مقاومت و به ویژه حزب‌الله است. بیش از ۴۰ سال است که ما با این دوست و برادر بزرگ ارتباط ایمانی داریم و در سخت‌ترین شرایط در کنار هم بوده‌ایم.

وی بیان کرد: ایران هرگز دوستان خود را تنها نگذاشته و بر سر آنها چانه نزده است. ما کاملا دلخوش هستیم و نگران نیستیم، بلکه دوستان آمریکا و به ویژه صهیونیست‌ها هستند که از عصبانیت دارند می‌میرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....