تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1400 - 12:14
کد خبر : 53624

نسخه ای برای رنگین کردن سفره مردم می‌خواهیم

نسخه ای برای رنگین کردن سفره مردم می‌خواهیم

تا زمانی که دلار دولتی داریم، بخور بخور وجود دارد نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ما یک نسخه برای رنگین کردن سفره مردم می‌خواهیم و شاخص، رنگین تر کردن سفره افرادی است که به نان شب محتاج شده‌اند. مسعود پزشکیان با اشاره به اولویت‌های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: تا

تا زمانی که دلار دولتی داریم، بخور بخور وجود دارد

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ما یک نسخه برای رنگین کردن سفره مردم می‌خواهیم و شاخص، رنگین تر کردن سفره افرادی است که به نان شب محتاج شده‌اند.

مسعود پزشکیان با اشاره به اولویت‌های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: تا زمانی که ما دلار یارانه ای و یا دلار دولتی و غیردولتی داریم و رانت‌خواری و بخور بخور وجود دارد، مشکلات به این سادگی حل نخواهد شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،  وی تاکید کرد: تا زمانی که یارانه را به افراد پولدار و گردن کلفت می‌دهیم، در نتیجه وضعیت فقرا بدتر خواهد شد. اینکه ۲ هزار میلیارد تومان از یارانه ها در حقیقت در جامعه هزینه شود اما یک عده نان شب برای خوردن نداشته باشند درست نیست. لذا قدم اول این است که دولت سیستم بیاید و این مسائل را درست کند چرا که در این صورت دیگر فردی زیر خط فقر نخواهد ماند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم باید بر روی روابط خارجی و مسائل بین‌المللی تمرکز داشته باشد، بیان داشت: نمی‌شود اقتصاد را توسعه داد اما محدوده بازار را تنها در ایران دید. نمی شود اقتصاد را توسعه داد اما جنس را گران نخرید و ارزان فروخت لذا این رقابت امکان‌پذیر نیست بنابراین دولت سیزدهم اگر این دو موضوع را حل کند، کفایت می‌کند.

پزشکیان با اشاره به ضرورت هماهنگی تیم اقتصادی دولت سیزدهم گفت: تیم اقتصادی دولت سیزدهم باید مشورت پذیر باشد و در تبیین روندهای اقتصادی خود از تجارب دنیا هم استفاده کند.

وی تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت سیزدهم باید بین مجموعه آنچه که در دنیا و مجموعه که در ایران هست مجموعه ای از نقطه نظرات و پیشنهادات را برای مدیریت اقتصادی کشور تبیین کند که پاسخ آن مواردی که در حین انتخابات مطرح شد داده شود.

پزشکیان تصریح کرد : ما یک نسخه برای رنگین کردن سفره مردم می‌خواهیم و شاخص، رنگین تر کردن سفره افرادی است که به نان شب محتاج شده‌اند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....