تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 20:07
کد خبر : 88010

نرخ جدید نهاده‌های دامی

نرخ جدید نهاده‌های دامی

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به ٰرئیس قرارگاه رصد خانه کشاورزی قیمت‌های جدید نهاده‌های دامی را اعلام کرد. معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای قیمت‌های جدید نهاده‌های دامی را اعلام کرد. در متن نامه عباس عسگرزاده به رئیس قرارگاه رصد خانه کشاورزی و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات آمده

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به ٰرئیس قرارگاه رصد خانه کشاورزی قیمت‌های جدید نهاده‌های دامی را اعلام کرد.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای قیمت‌های جدید نهاده‌های دامی را اعلام کرد.

در متن نامه عباس عسگرزاده به رئیس قرارگاه رصد خانه کشاورزی و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات آمده است:

با عنایت به مردمی سازی و اصلاح سیاست ارز ترجیحی و ضرورت تامین به موقع نهاده‌های مورد نیاز دام و طیور کشور و همچنین تغییرات جهانی قیمت این کالاها ضروری است فرایند تعیین قیمت‌ها در سامانه به گونه‌ای انجام پذیرد که خللی در فرایند تامین نهاده‌ها اتفاق نیفتد.

لذا با توجه به تعیین و اعلام سقف قیمت فروش نهادهای ذرت، جو، و کنجاله سویا در مبادی ورودی به شرح زیر مقتضی است ترتیبی اتخاذ شود تا قیمت جدید این نهاده‌ها در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی اعمال شود.

در این نامه آمده است که سقف قیمت فروش نهاده درمبادی ورودی برای هر کیلو ذرت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، برای هر کیلو جو ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و برای هر کیلو کنجاله سویا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان تایید شده است.

بارگذاری نهاده‌های دامی با قیمت جدید از امروز

سرپرست دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی از بارگذاری ذرت، جو و کنجاله سویا با قیمت‌های جدید در سامانه بازارگاه از امروز سه‌شنبه (۲۷ اردببهشت ماه) خبر داد.

مجید حسنی مقدم در پاسخ به این سوال که آیا نهاده‌های دامی با قیمت جدید در سامانه بازارگاه بارگذاری شده است یا خیر؟ گفت: با توجه به تغییر ارز واردات نهاده‌های دامی به نیمایی قیمت این نهاده‌ها تغییر کرده است و این قیمت‌ها مانند قبل در مبادی ورودی کشور تعیین می‌شود.

او ادامه داد: امروز ذرت، جو و کنجاله سویا با قیمت‌های جدید در سامانه بازارگاه بارگذاری شده و امکان خرید هم وجود دارد.

سرپرست دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی اضافه کرد: قیمت‌های تعیین شده برای نهاده های دامی سقف قیمت هستند و واردکنندگان می‌توانند زیر سقف قیمت با هم رقابت کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....