تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 19:39
کد خبر : 85783

نباید گذاشت سوءاستفاده‌کنندگان به نام شرکت دانش‌بنیان تسهیلات بگیرند

نباید گذاشت سوءاستفاده‌کنندگان به نام شرکت دانش‌بنیان تسهیلات بگیرند

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: نباید اجازه دهیم سوءاستفاده‌کنندگان که هر روز متناسب با شرایط موضعی متفاوت اتخاذ می‌کنند، خود را به جای شرکت‌های دانش‌بنیان جا زده و از تسهیلت این بخش استفاده کنند. اقتصاددان: فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: نباید اجازه دهیم سوء

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: نباید اجازه دهیم سوءاستفاده‌کنندگان که هر روز متناسب با شرایط موضعی متفاوت اتخاذ می‌کنند، خود را به جای شرکت‌های دانش‌بنیان جا زده و از تسهیلت این بخش استفاده کنند.

اقتصاددان: فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: نباید اجازه دهیم سوء استفاده‌کنندگان به نام شرکت‌های دانش بنیان از تسهیلات و اعتبارات این بخش به نفع خود استفاده کنند.

وی افزود: این عده که هیچ اعتقادی هم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ندارند خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیرو فرمایشان ایشان و مطیع رهبری معرفی می‌کنند و به دنبال سوء استفاده‌های خود از این طریق هستند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نباید اجازه دهیم این عده به نام شرکت‌های دانش بنیان از اعتبارات و تسهیلاتی که به این شرکت‌ها تخصیص یافته به نفع خود استفاده کنند.

توسلی خاطرنشان کرد: شرکت دانش بنیان یعنی تولید بر پایه علم که با کم‌ترین هزینه بیشترین درآمدزایی انجام شود و ما نباید اجازه دهیم مونتاژکاران خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ جای شرکت‌های دانش‌بنیان جا بزنند.

وی در پایان گفـت: همچنین نباید اجازه داد شرکت‌هایی که با تکنولوژی قدیمی و پر هزینه کار می‌کنند به نام شرکت دانش بنیان از تسهیلات این بخش به نفع خود استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....