تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1402 - 11:22
کد خبر : 120555

نامه اعتراضی بازنشستگان صداو سیما به‌ دکتر جبلی

نامه اعتراضی بازنشستگان صداو سیما به‌ دکتر جبلی

بسم الله الرحمن الرحیم ریاست محترم سازمان صدا و سیما جناب آقای دکتر پیمان جبلی با سلام و احترام ، به نام خالق راستی ودرستی کلام را آغاز می کنم که شما را به راستی و درستی دعوت کنم ، از انجام کارهایی که با شعارهای زیبا و عمل ناصواب به انجام می رسانید من

بسم الله الرحمن الرحیم
ریاست محترم سازمان صدا و سیما
جناب آقای دکتر پیمان جبلی
با سلام و احترام ،
به نام خالق راستی ودرستی کلام را آغاز می کنم که شما را به راستی و درستی دعوت کنم ، از انجام کارهایی که با شعارهای زیبا و عمل ناصواب به انجام می رسانید من و بسیاری از بازنشستگان معترض و عصبانی هستیم . واژه شورا لفظ خوب و شیرین و گمراه کننده ای است که بسیاری با آن می توان فریب داد اما فریب کسانی که با رنج معیشت دست و پنجه نرم می کنند کمی سخت و دشوار است .
شما بهتر بود این ایده کارشناسی نشده را با ساز و کار درست و منطقی به انجام می رساندید از ابتدای امر با محتوای دروغ و خلاف واقع در سایت صدا و سیما – سنگ بنای کاری ظاهر فریب گذاشته شد حال اینکه دروغ پراکنی روزی گناه بوده اما گوییا امروز سیاست و مصلحت حکمرانی صدا و سیما شده است . اشتباهات کوچک و بی اهمیتی مثل دروغ دشمنی با خدا و رسول خداست .
از اینهمه انتشار دروغ پراکنی در مراجع رسمی جای بسی شگفتی است که همانا نتیجه اش فروپاشی رسانه تحت امرشماست. اما ما بازنشستگان برای خود شان و منزلتی قابل هستیم که نگذاریم دستگاه مدیریتی شما به شعور ما توهین کند . شما اگر بنا دارید با انتصاب چند نفر ما را سرگرم کنید خوب چرا از ازما به نام انتخابات خرج می کنید .
وقتی شورایی که هیچ نظام نامه شفافی ندارد و فقط اهرمی برای خفه کردن ماست اگر چه برخی به نام شما – بازی مدیرکل بازنشستگی خوردند اما خیلی زود فهمیدند که این کار توپ به دروازه بازنشستگان است لذا فورا استعفا دادند . اما از آنجا که خواست مدیران چنین بود که این اتفاق صورت بگیرد کاربدون توجه به تشریفات ظاهری پیش رفت .
یعنی از همین ابتدای کار فهمیدیم بازنشسته کشک است خواست مدیریت اصل است یعنی ما وسیله هستیم برای آنچه شما می خواهید یعنی اینقدر مارا نادان فرض کردید که کمی خودمان هم به حال آنچه بر سرمان می آید تاسف خوردیم .
نتیجه انتخاباتی که نه کسی برگزار کننده اش است و نه کسی ناظرش و نه کسی برآن راستی آزمایی کرده است چگونه وجاهت نمایندگی دارد و فقط کاربردش کنترل حرکات و مطالبات به حق بازنشستگان است . اگر چه اینکار با نیت خیرخواهانه آغاز نشده بود برای اینکه کار درست که با دروغ آغاز نمی شود اما تمامیت خواهی مدیریت به گونه ای بود که از منظر شکل ظاهری نیز – موضوع شورای جعلی تا پایان کار هزار و یک سوال باقی گذاشت ؟!!!!مثلا چراتعداد رای دهندگان اعلام نشده است؟ چرا آرای تک تک این ۹ نفراعلام نشده است؟ از صندوقی که توسط سازمان که از نظر اصول صنفی نباید آن متولی اش باشد و این بدعتی غلط و نادرست است که به هزار و یک دلیل جز مامویت های تعریف شده سازمان نیست این کار به قدری اشتباه فاحش است مثل اینکه صدا و سیما از فردا بگوید من واکسن می زنم .
اگر چه روندی که انتخابات سرتا پا غلط و اشتباه در طول چند ماه صورت گرفته است از کمترین استقبال و با بالاترین خطا و آسیب اجرا و تعمیرکاری شد .

لازم است به اطلاع حضرتعالی برسانم : سند تحول شما کمی دچار نوسانات صوتی و تصویری شده که در حیطه عمل اینگونه پارازیت برای ما ارسال می کند . چراوقتی انتخابات به حالت خواب رفته تا نماینده جدیدثبت نام کندبرای ۵۰ نفراول رای‌گیری انجام می شود این چگونه شیوه برگزاری انتخابات است که مدیران شمادارند؟
چرا استعفای دوتن ازچهار نفر هیئت برگزارکننده به بازنشستگان اعلام عمومی نشده است آیا دونفرباقیمانده به نام جناب فرامرزپوررستمی وجناب خطیبی برروندانتخابات نظارت داشتندوپای ورقه انتخاب این افرادرا امظاکرده اندوصحت وسلامت برگزارکننده انتخابات راتاییدکرده اند؟انتخاباتی که برگزار کننده اش مخالفت می کند اما سازمان کار خودش را می کند یعنی گربه را دم حجله می کشید که مگر قرار است شما کاری بکنید این ما هستیم که تصمیم می گیریم شما فقط قرار است وسیله باشید . قدرت در دستان مبارک ماست. حالا چها رنفر از صندوق از بین خودتان بیرون می آوریم تا با شما بجنگند . پازل معادله را تغییر می دهیم . پاسخگویی از مدیران را به پاسخگویی از نماینده بازنشستگان تغییر مسیر می دهیم . خدایی اش در روز روشن اینگونه عمل کردن شاهکار است ؟!!!! عجب روزگار عجیبی شده است .شما اگرواقعا خواهان انتخاب نماینده واقعی بازنشستگان هستیدچرا این مهم رابه تنها نماینده واقعی بازنشستگان کانون بازنشستگی واگذارنکردید؟ شرم آورنیست که مدیران شما به شعوروافکار بازنشستگان به این صورت بازی می کند وفکرنمی کنید این هم بزرگترین حق الناس وامانتی است که باید پاسخگوی آن باشید.
ما بازنشستگان باخلوص نیت وبدون هیچ چشم داشتی در نظر داشتیم به شمایاری رسانیم تامدیریت شما در مسیر متعالی و درست تداوم یابد اما قصد و عملکرد شما خواستار چنین رویه ای نیست و با بازی های ناصواب بیشتر همراهی و همخوانی دارد .یاددآوری کنم چنین نیست ما هنوز باور داریم که خدا زنده است و ناظر بر افعال و کردار یکایک ما انسان های عالم و جاهل است . براستی خدای قادر درمقابل این همه دروغ وظلم هیچ اقدامی نمی کند؟
آن روز دیر نیست!!! به زودی شما خواهیددید !!!که بدعت های غلط – نهادینه کردن چگونه متروپل حکمرانی صدا و سیما را فرو می ریزد .
خدای بزرگ همه ما را روشنی راه و بصیرت عطا فرماید .

نامه اعتراضی جمعی از بازنشستگان صدا و سیما به دکتر جبلی

لطفاجهت مطالعه  مطلب روی لینک زیر ضربه بزنید :

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....