تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1401 - 16:21
کد خبر : 91281

موقعیت حساس در بازار سکه

موقعیت حساس در بازار سکه

برخی از فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که شیب کاهشی قیمت دلار در بازار امروز ادامه پیدا کند به تبع آن قیمت سکه هم بار دیگر آرایش نزولی به خود خواهد گرفت. اقتصاددان: قیمت سکه روز گذشته تحت تاثیر کاهش قیمت دلار به سمت کانال ۱۵ میلیون تومان پایین آمد. فلز گران بهای داخلی

برخی از فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که شیب کاهشی قیمت دلار در بازار امروز ادامه پیدا کند به تبع آن قیمت سکه هم بار دیگر آرایش نزولی به خود خواهد گرفت.

اقتصاددان: قیمت سکه روز گذشته تحت تاثیر کاهش قیمت دلار به سمت کانال ۱۵ میلیون تومان پایین آمد. فلز گران بهای داخلی عصر دیروز با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

موقعیت حساس در بازار سکه

معامله گران معتقدند که سکه در موقعیت حساسی قرار گرفته است. به باور معامله گران در صورتی که مرز مقاومتی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از دست برود و سکه زیر مرز یاد شده تثبیت شود این امر می تواند زمینه ساز برگشت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومان شود.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

برخی از فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که شیب کاهشی قیمت دلار در بازار امروز ادامه پیدا کند به تبع آن قیمت سکه هم بار دیگر آرایش نزولی به خود خواهد گرفت و حتی می توان انتظار کاهش قیمت سکه تا محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را هم داشت.

با این حال عده ای دیگر از معامله گران می گفتند در صورتی که دلار عقب نشینی کند سکه می تواند افت بیشتری را تجربه کند ولی هم چنان شکسته شدن سریع محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دشوار خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....