تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 - 20:19
کد خبر : 86049

موقعیت حساس در بازار ارز

موقعیت حساس در بازار ارز

در صورتی که امروز درهم به بالای محدوده ۷ هزار و ۸۰۰ تومان برود، ارزش دلار حتی می تواند بالای محدوده ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان قرار بگیرد اقتصاددان: بازار ارز روز گذشته در سایه تحرکات اسکناس آمریکایی در بازار هرات و سلیمانیه به روند صعودی خود ادامه داد و از کانال ۲۸ هزار تومان

در صورتی که امروز درهم به بالای محدوده ۷ هزار و ۸۰۰ تومان برود، ارزش دلار حتی می تواند بالای محدوده ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان قرار بگیرد

اقتصاددان: بازار ارز روز گذشته در سایه تحرکات اسکناس آمریکایی در بازار هرات و سلیمانیه به روند صعودی خود ادامه داد و از کانال ۲۸ هزار تومان عبور کرد. البته خبر توقف منابع ایران در عمان هم دست معامله گران افزایشی بازتر گذاشت و نرخ دلار در ایران تقویت شد.

ورود تقاضای احتیاطی به بازار

از نگاه معامله گران ارزی بازار ارز با یک موقعیت حساس روبرو شده و با شکست مقاومت ۲۸ هزارو ۲۰۰تومان تقاضای احتیاطی بیشتری وارد بازار خواهد شد.

سیگنال نرخ حواله درهم به دلار

نرخ حواله درهم نیز روز قبل از ۷ هزار و ۷۰۰ تومان عبور کرد. با این نرخ، حتی دلار در بازار داخلی ظرفیت افزایش قیمت تا بالای محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان را داشت. در صورتی که امروز درهم به بالای محدوده ۷ هزار و ۸۰۰ تومان برود، ارزش دلار حتی می تواند بالای محدوده ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان قرار بگیرد.

احتمال دخالت بازار ساز در بازار ارز

اما عده ای از معامله گران معتقدند که مرز ۲۸ هزار برای بازساز اهمیت فراوانی دارد و این احتمال وجود دارد که با افزایش عرضه، قیمت دلار را به سمت پایین هدایت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....