تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 11:30
کد خبر : 90315

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی خودرو تمدید شد

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی خودرو تمدید شد

مهلت واریز وجه منتخبان قرعه کشی خودرو تا ۲۵ خرداد ماه تمدید شد. سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهلت واریز وجه منتخبان قرعه کشی خودرو که پیش از این ۱۸ خرداد اعلام شده بود تا ۲۵ خرداد ماه تمدید شد. در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پرسش‌ها

مهلت واریز وجه منتخبان قرعه کشی خودرو تا ۲۵ خرداد ماه تمدید شد.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهلت واریز وجه منتخبان قرعه کشی خودرو که پیش از این ۱۸ خرداد اعلام شده بود تا ۲۵ خرداد ماه تمدید شد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پرسش‌ها و ابهامات متقاضیان ثبت نام‌کننده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در رابطه با منتخبین اصلی و رزرو، به اطلاع می‌رساند در راستای شفاف‌سازی موضوع، پس از بررسی و اعمال نظارت‌های لازم، اسامی منتخبین اصلی و رزرو در این سامانه درج شده و ازطریق پیامک نیز به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است چنانچه نفرات اصلی به هر دلیل فرآیند تکمیل خرید خود را در زمان‌های تعیین شده انجام ندهند براساس اولویت از افراد رزرو نسبت به جایگزینی آنها اقدام خواهد شد.

فرآیند واریز وجه از سوی منتخبین اصلی توسط شرکت‌های خودروسازی آغاز شده و تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه جاری ادامه خواهد یافت. پس از تکمیل ثبت نام منتخبین اصلی، در صورت وجود ظرفیت، به منتخبین رزرو بر اساس اولویت اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتباه در قرعه کشی جدید فروش خودرو تایید شد

صدیف بیک زاده، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درباره ابهامات پیش آمده در اعلام نتایج تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه افزود: برای جلوگیری از قرعه‌کشی‌های دوباره در یک فرآیند تخصیص، حدود ۱۲هزار نفر به عنوان منتخبان ذخیره مشخص شدند؛ اما این موضوع به‌صورت شفاف در سامانه یاد شده، مشخص نشد و ابهاماتی ایجاد کرد.

او در ادامه توضیح داد: برای رفع دغدغه‌های ایجاد شده برای کسانی که به عنوان منتخب ذخیره مشخص شده‌اند، هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا در قالب سازوکار مشخصی، فرآیند واگذاری خودرو با طرح‌هایی مانند فروش فوری، فوق‌العاده و پیش‌فروش که خودروسازان اعلام و منتخبان نیز برای آنها ثبت نام کرده‌اند، پیگیری شود و وزارت صمت در قالب این طرح ها برای آنان خودرو تخصیص دهد.

قرعه کشی وزارت صمت هم قیمت خودرو را کاهش نداد!

آنطور که رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو گفته، برگزاری یکپارچه قرعه کشی خودرو از سوی وزارت صمت هم هنوز نتوانسته آرامش را به بازار برگرداند.

فربد زاوه کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: با وعده وزیر صمت قرار بود خودرو‌های مانده در کف پارکینگ خودروسازان برای رفع نیاز بازار، کم شود، اما تعداد این خودرو‌ها از ۱۰ به ۱۷۰ هزار خودرو رسیده است.

رعنایی عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه هم می‌گوید: وعده وزیر صمت در خصوص کاهش قیمت تمام شده خودرو نیز بی‌نتیجه مانده؛ حالا هم مصرف کننده ناراضی است، هم تولید کننده!

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....