تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 11:45
کد خبر : 28316

مهار گرانی ها ربطی به وزارت بازرگانی ندارد

مهار گرانی ها ربطی به وزارت بازرگانی ندارد

 اظهارات رئیس جمهور فرافکنی است سید نظام موسوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یک عنصر و یک دستگاه متکثر است لذا این که بگوییم یک وزارتخانه و یک دستگاه می تواند همه مشکلات دولت را حل کند درست نیست. سیدنظام‌الدین موسوی ، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور پیرو عدم موافقت مجلس

 اظهارات رئیس جمهور فرافکنی است

سید نظام موسوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یک عنصر و یک دستگاه متکثر است لذا این که بگوییم یک وزارتخانه و یک دستگاه می تواند همه مشکلات دولت را حل کند درست نیست.

سیدنظام‌الدین موسوی ، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور پیرو عدم موافقت مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی و گرانی‌ها در کشور گفت: این اظهارات به نوعی فرافکنی و فرار به جلو است.

در اقتصاددان به نقل از بازار ، موسوی افزود: مسئله گرانی ها در ابعاد مختلف لزوماً ربطی به وزارت بازرگانی ندارد به عنوان مثال افزایش قیمت سکه، دلار و خودرو هیچ ربطی به تشکیل وزارت بازرگانی ندارد ضمن اینکه مجلس به هر دلیل با تشکیل این وزارتخانه موافق نبوده است لذا نمی‌شود رئیس‌جمهور تک‌بعدی به این مسئله نگاه کرده و به جای اینکه وظایف قانونی خود را انجام دهد، بیاید و یک موضوعی را که به هر حال از سوی مجلس رد شده را مطرح کند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: حتی افکار عمومی فریب اظهارات رئیس جمهور را  نمی‌خورد چرا که افکار عمومی متوجه است که دولت یک عنصر و یک دستگاه متکثر است لذا این که بگوییم یک وزارتخانه و یک دستگاه می تواند همه مشکلات دولت را حل کند درست نیست.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....