تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 10:55
کد خبر : 27317

ممنوعیت تغییر سفارش‌ها در پیش‌گشایش‌ بورس

ممنوعیت تغییر سفارش‌ها در پیش‌گشایش‌ بورس

ممنوعیت تغییر سفارش‌ها در ۵ دقیقه پایانی پیش‌گشایش‌ بورس از امروز(سه‌شنبه) در پنج دقیقه پایانی زمان پیش گشایش بازار (از ساعت ۸:۵۵ تا ۹) امکان هرگونه حذف یا ویرایش سفارش‌های وارده قبلی تا زمان گشایش بازار امکان‌پذیر نمی‌باشد. به گزارش اقتصاددان  به نقل از تسنیم، از امروز سه‌شنبه(۱۸ آذر) در پنج دقیقه پایانی زمان پیش‌گشایش

ممنوعیت تغییر سفارش‌ها در ۵ دقیقه پایانی پیش‌گشایش‌ بورس

از امروز(سه‌شنبه) در پنج دقیقه پایانی زمان پیش گشایش بازار (از ساعت ۸:۵۵ تا ۹) امکان هرگونه حذف یا ویرایش سفارش‌های وارده قبلی تا زمان گشایش بازار امکان‌پذیر نمی‌باشد.

به گزارش اقتصاددان  به نقل از تسنیم، از امروز سه‌شنبه(۱۸ آذر) در پنج دقیقه پایانی زمان پیش‌گشایش بازار (از ساعت ۸:۵۵ تا ۹:۰۰) امکان هرگونه حذف یا ویرایش سفارش‌های وارده قبلی تا زمان گشایش بازار، در بورس و فرابورس امکان‌پذیر نمی‌باشد.

شایان ذکر است در سامانه معاملاتی آنلاین، سرمایه‌گذاران می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۴۵ تا ۹:۰۰ اقدام به ثبت سفارش در مرحله پیش‌گشایش کنند و امکان خرید و فروش سهام تا پیش از ساعت ۹ وجود ندارد. ضمن این که معاملات نیز از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰ انجام می‌شود و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه و یا روزهای تعطیل، امکان خرید و فروش در بازار وجود ندارد.

این در حالی است که پیش‌تر زمان سفارش‌گیری پیش‌گشایش معاملات از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۰۰ بود که مطابق مصوبه هیئت مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس زمان سفارش‌گیری در تمامی بازارهای بورس و فرابورس از روز شنبه، ۲۴ آبان امسال به مدت ۱۵ دقیقه از ساعت ۸:۴۵ الی ۹:۰۰ تغییر کرد.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....