تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 15:39
کد خبر : 113536

مقصران عدم میزبانی مناطق آزاد در جام قطر

مقصران عدم میزبانی مناطق آزاد در جام قطر

️ بازخواست مقصران عدم میزبانی مناطق آزاد کیش و  قشم در جام جهانی قطر در راه است؟! ️ نماینده سبزوار  اعلام کرده به زودی خاطیان عدم میزبانی مناطق آزاد کیش و قشم در جام جهانی قطر را به مجلس شورای اسلامی میکشانند که دلایل این ناکامی مشخص شود. ، علی اصغر عنابستانی،  نماینده سبزوار و

️ بازخواست مقصران عدم میزبانی مناطق آزاد کیش و  قشم در جام جهانی قطر در راه است؟!

️ نماینده سبزوار  اعلام کرده به زودی خاطیان عدم میزبانی مناطق آزاد کیش و قشم در جام جهانی قطر را به مجلس شورای اسلامی میکشانند که دلایل این ناکامی مشخص شود.

، علی اصغر عنابستانی،  نماینده سبزوار و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس  گفته است: «با وجود موقعیت ویژه استراتژیک در ایران و دارا بودن منابع و فرصت‌های بسیار، متاسفانه مدیران کشور ما استاد سوزاندن فرصت‌ها هستند.»
️احتمالا بخشی از منظور عنابستانی، شوآف های بی نتیجه تیم قبلی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد است که جز وعده های نادرست ، چیزی از آنها دیده نشد و حتی یک گردشگر خارجی در زمان جام جهانی به ایران نیامد و عذرخواهی هم نکردند!
️عنابستانی در عین حال گفته است: «همه کسانی که در مسیر از دست دادن این فرصت جذب توریست به صورت مستقیم ارتباط داشتند، حتماً به مجلس فراخوانده می‌شوند تا هم به بخش نظارت مجلس بر دستگاه حاکمه پاسخگو باشند و هم تجربه‌ای مستند باشد برای استفاده بهتر در فرصت‌های بعدی.»

نکته جالب این است که مناطق آزاد ایران معاف از روادید (ویزا) هستند و گردشگران بدون اخذ ویزا می توانند به این مناطق بصورت مستقیم وارد شوند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....