تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 21:44
کد خبر : 97133

مقاومت به دنبال تثبیت معادله قدرت جدید است

مقاومت به دنبال تثبیت معادله قدرت جدید است

احسان عطایا نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان در گفت‌وگو با تسنیم تاکید کرد که مقاومت به دنبال تثبیت معادله جدید قدرت در برابر رژیم صهیونیستی است و حملات به این رژیم تا رسیدن به اهداف مدنظر ادامه خواهد داشت. اقتصاددان: «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان در گفت‌وگو با تسنیم

احسان عطایا نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان در گفت‌وگو با تسنیم تاکید کرد که مقاومت به دنبال تثبیت معادله جدید قدرت در برابر رژیم صهیونیستی است و حملات به این رژیم تا رسیدن به اهداف مدنظر ادامه خواهد داشت.

اقتصاددان: «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان در گفت‌وگو با تسنیم تاکید کرد، تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در ادامه سیاست جنایتکارانه این رژیم از زمان اشغال فلسطین تا به امروز است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان تاکید کرد که این جنبش در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی ایستاده و با شلیک موشک درس محکمی به دشمن داده است.

عطایا با بیان اینکه جهاد اسلامی به دنبال تثبیت معادله قدرت جدید است، تاکید کرد که معادله جدید دشمن را شکست خواهد داد و به دستاورد مورد نظر خواهد رسید.

وی تاکید کرد که جهاد اسلامی اجازه نخواهد داد که دشمن به اهدافش در شکست اراده مقاومت و هدف قراردادن نیروها و فرماندهان جهاد اسلامی برسد.

عطایا با اشاره به وحدت نیروهای مقاومت گفت: امروز مقاومت در مقابل اشغالگران متحد است و هم در نبرد نظامی و هم در نبرد سیاسی وارد شده است.

به گفته عطایا، اهمیت نبرد سیاسی کمتر از نبرد نظامی “سرایا القدس” و دیگر نیروهای مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی نیست.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در بیروت با بیان اینکه حمله به غزه را نه فقط محکوم که در مقابل آن ایستاده ایم تصریح کرد: بر اساس معادله‌ای که دبیرکل جهاد اسلامی ترسیم کرده، ترور هر نیروی مقاومت با حمله به تل آویو پاسخ داده می شود و این امر به وقوع پیوست.

وی افزود: از جمعه شب جنبش جهاد اسلامی و در کنار آن گروه های مقاومت وارد جنگ علیه دشمن شدند و به تجاوزات و جنایات آن پاسخ دادند و تنها به محکومیت لفظی اکتفا نمی کنند.

عطایا تاکید کرد که نقشه‌های بعدی مقاومت در ادامه حمله به دشمن تا رسیدن به اهداف مورد نظر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....