تاریخ انتشار : جمعه 28 شهریور 1399 - 19:21
کد خبر : 18999

معرفی ۱۰ نماد بورسی که بیشترین ریزش یک ماه اخیر را داشتند

معرفی ۱۰ نماد بورسی که بیشترین ریزش یک ماه اخیر را داشتند

نماد‌هایی که بیشترین ریزش را طی یک ماه اخیر تجربه کرده‌اند در صورت پایان روند نزولی‌شان می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای سرمایه گذاری باشند. ریزش بیشتر در این نماد‌ها ممکن است به معنی قدرت بیشتر برای صعود و سودسازی در کوتاه مدت باشد. در این گزارش ۱۰ نماد بورسی که بیشترین ریزش را طی یک ماه

نماد‌هایی که بیشترین ریزش را طی یک ماه اخیر تجربه کرده‌اند در صورت پایان روند نزولی‌شان می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای سرمایه گذاری باشند. ریزش بیشتر در این نماد‌ها ممکن است به معنی قدرت بیشتر برای صعود و سودسازی در کوتاه مدت باشد. در این گزارش ۱۰ نماد بورسی که بیشترین ریزش را طی یک ماه اخیر تجربه کرده‌اند را برایتان لیست کرده‌ایم.
اقتصاددان: مسعود سلطانی، معامله گران قدیمی در بازار سرمایه می‌دانند که باید نمادهایی با بیشترین ریزش را در دیده‌بان خود داشته باشند. به طور طبیعی پایان روند نزولی برای یک نماد بورسی که ریزش زیادی را تجربه کرده به معنی آغاز یک روند صعودی یا اصلاح صعودی است که می‌تواند سود کوتاه مدت خوبی را برای معامله گران به همراه داشته باشد. در این گزارش ۱۰ نماد بورسی که بیشترین ریزش را طی یک ماه اخیر تجربه کرده‌اند را برایتان لیست کرده‌ایم.

معرفی ۱۰ نماد بورسی که بیشترین ریزش یک ماه اخیر را داشتند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....