تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 - 17:29
کد خبر : 22205

معرفی دوره عالی مدیریت گردشگری زبدگان

معرفی دوره عالی مدیریت گردشگری زبدگان

معرفی موسسه زبدگان موسسه آموزش عالی آزاد زبدگان فعالیت خود را در سال ۱۳۸۳, با اخذ مجوز از وزارت علووم ,تحقیقوات و فناوری آغاز و ماموریت اصلی خود را برکزاری دوره های کاربردی در حوزه های تخصصی مدیریت بنا نهاد. اقتصاددان: این موسسه از شروع فعالیت تاکنون تعداد بی شماری دوره های مدیریت تخصصی را

معرفی موسسه زبدگان
موسسه آموزش عالی آزاد زبدگان فعالیت خود را در سال ۱۳۸۳, با اخذ مجوز از وزارت علووم ,تحقیقوات و فناوری آغاز و ماموریت اصلی خود را برکزاری دوره های کاربردی در حوزه های تخصصی مدیریت بنا نهاد.
اقتصاددان: این موسسه از شروع فعالیت تاکنون تعداد بی شماری دوره های مدیریت تخصصی را طراحی و بوه اجورا در آورده است و افزون بر آن بیش از ۵۰ سمینار مدیریتی با همکاری سازمان ها و شرکت های مختلف از دیگور فعالیت های این موسسه تا کنون بوده است.
از جمله افتخارات این موسسه ,معرفی دانش کاربردی و مهارت های نوین مودیریت بوه بویش از ۲۰۰۰نفور از مدیران عرصه ی صنعت و کسب و کار های مختلف می باشد.
موسسه ی زبدگان با در اختیار داشتن سال ها تجربه در پرورش مدیران موفق ,و همچنوین بهوره منودی از دانش علمی و تجربی اساتید صاحب نام و دارا بودن فضای موزشی استاندارد و آکادمیک ,بوا هودا ارتقوا جایگاه مدیران کسب و کار باالخص مدیران فعال در صنعت گردشوگری کشوور مدوادرت بوه طراحوی دوره پیشرفته و تخصصی مدیریت کسب و کار گردشوگری)Tourism in MBA)و مودیریت عوالی کسوب و کوار گردشگری )Tourism in DBA )با رویکرد افزایش توانمندی و مهارت های مدیران گردشگری ,دانشجویان و عالقمندان به صنعت گردشگری با آخرین متد های نوین آموزش نموده است تا تحوولی عیویر را در رخوه صنعت گردشگری کشور رقر زند.
از جمله فعالیت های دیگر موسسه زبدگان می توان برگزاری دوره هوای کوتواه مودت تخصصوی در صونایع مختلف همچنین طراحی دوره های ویژه بصورت سفارشی برای سازمان ها و شرکت ها نام برد.
موسسه زبدگان با توجه به نیاز مدرم مدیران کسب و کار های صنعت گردشگری کشور و الش های پیش روی این صنعت همچنین اهمیت موضوع هتلداری بعنوان بخش مهمی از آن مدادرت به طراحوی ایون دوره هوا نموده است.از آنجائیکه هدا اصلی این دوره ها ارتقای دانش مدیران بزرگترین صنعت خدماتی جهوان موی
باشد و بر خالا سایر موسسات کلیه دوره های این موسسه بصورت تلفیقی از دروس تئوری و ورکشاپ های عملی در محیط واقعی و حتی کارورزی در صنعت طراحی شده تا دانش پذیران با الش ها و جوذابیت هوای این صنعت از نزدیک آشنا شده و بتوانند در کسب و کار خود مهارت های آموخته را بکار گیرند.
همچنین موسسه آموزش عالی آزاد زبدگان برگزاری وبینار های تخصصی صنعت گردشگری را بوا همکواری دبیر خانه استاندارد سازی صنعت گردشگری و مراکز علمی بین المللی فعال در صنعت گردشوگری را بورای مدیران برجسته ی صنعت گردشگری کشور در دست اقدام دارد

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کیلیک کنید : معرفی دوره عالی مدیریت گردشگری زبدگان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....