تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 10:41
کد خبر : 46217

معامله مشکوک ۱۵ نماد در بورس

معامله مشکوک ۱۵ نماد در بورس

در روز افت ۱۵ هزار و ۵۹۰ واحدی شاخص، دو بانک، یک پالایشگاه، دو شرکت تامین سرمایه به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.   به گزارش اقتصاددان به نقل از  بورس پرس ،  در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با افت قیمت ها آغاز به کار کرد به طوری

در روز افت ۱۵ هزار و ۵۹۰ واحدی شاخص، دو بانک، یک پالایشگاه، دو شرکت تامین سرمایه به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از  بورس پرس ،  در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با افت قیمت ها آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۱۵ هزار و ۵۹۰ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۱۵۱ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۳.۳ و ۳.۶ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک صادرات، بانک تجارت، بانک پارسیان، بانک پاسارگاد به همراه ذوب آهن با داد و ستد ۴۵۵، ۳۷۷، ۱۶۱، ۱۵۹ و ۱۲۴ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۵ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت اشتاد ایران حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت ۹.۷ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۲۲۳.۱ هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های خدمات انفورماتیک، پالایشگاه شیراز، جام دارو، تامین سرمایه دماوند، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، داروسازی اکسیر، بانک پاسارگاد، بانک گردشگری، داروسازی عبیدی، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، تولی پرس ،توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، آرتاویل تایر و بیمه ما مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو بانک، پالایشگاه شیراز، دو شرکت تامین سرمایه به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....