تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 18:08
کد خبر : 46712

مرگ پوپولیسم در سکانس آخر

مرگ پوپولیسم در سکانس آخر

عبدالرحمن نیک سرشت رابطه ی معناداری بین ثبت نام احمدی نژاد و سخنان وی با آن وضع اعتراضی و همچنین تصویر امروزی که در سایت متعلق به رهبری در مورد حرام بودن رای سفید که موجب تضعیف نظام باشد به وضوح وجود دارد. به اعتقاد نگارنده موضوعیت احمدی نژاد با توجه به اظهار نظرش از

عبدالرحمن نیک سرشت

رابطه ی معناداری بین ثبت نام احمدی نژاد و سخنان وی با آن وضع اعتراضی و همچنین تصویر امروزی که در سایت متعلق به رهبری در مورد حرام بودن رای سفید که موجب تضعیف نظام باشد به وضوح وجود دارد.

به اعتقاد نگارنده موضوعیت احمدی نژاد با توجه به اظهار نظرش از یک نامزد انتخاباتی مدعی صدرات در پاستور عبور کرد و ایشان در سکانس آخر عمر سیاسی اش کم کم دارد به یک اپوزیسیون غیرقابل کنترل در می آید که حداقل آن تخریب بازی اصولگرایان مخالف وی می باشد در حقیقت احمدی نژاد برای آنها این پیام روشن را می دهد که اگر وی در بازی نباشد فرمان رای سفید را به هواداران خود که در یک سبد مشترک که اغلب از طبقات روستایی و عشایری و طبقه ی ضعیف جامعه هستند ، صادر خواهد کرد.

البته، این وضعیت برای احمدی نژاد بمنزله ی ایستگاه آخر و پایان تحرکات پوپولیستی اش می باشد و برای کل حاکمیت دردسر ایجاد می کند برای حاکمیتی که می خواهد انتخابات را آبرومند، معقول، غیرجنجالی و در عین حال در یک وضعیت غیرحداقلی برگزار کند و کماکان حرکات ایضایی احمدی نژاد مسیر انتخابات را به سمت دوقطبی آشتی ناپذیر و در فضای ملتهب سوق می دهد.

البته ناگفته نماند، عدم شرکت نامزدهای انتخاباتی که در دوره های قبل توانستند بخش قابل توجه ای از کل آرای سبد انتخاباتی ریاست جمهوری را در بخش های روستایی و طبقات ضعیف جامعه تأمین کند به پروژه ی ایذایی احمدی نژاد کمک می رساند.

والسلام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....