تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 14:17
کد خبر : 61019

مردم برای دریافت مجوز کار نباید دنبال مسئولان بدوند

مردم برای دریافت مجوز کار نباید دنبال مسئولان بدوند

رییس مجلس شورای اسلامی در بهشهر گفت: جنگ امروز ما مبارزه با فساد ، کمک به محرومان و ایجاد اشتغال است. اقتصاددان: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره ۸۰۰ شهید بهشهر و سالگرد آیت الله جباری نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قصه شجاعت‌ها، گذشت‌ها و ایثارگری‌های

رییس مجلس شورای اسلامی در بهشهر گفت: جنگ امروز ما مبارزه با فساد ، کمک به محرومان و ایجاد اشتغال است.

اقتصاددان: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره ۸۰۰ شهید بهشهر و سالگرد آیت الله جباری نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قصه شجاعت‌ها، گذشت‌ها و ایثارگری‌های این ملت در تاریخ ثبت شده است، گفت: اگر جمهوری اسلامی مستقر است و بقای نظام تضمین شده و همه دشمنان مکتب اسلام در برابر این نظام به چالش کشیده شده اند سه مولفه باعث چنین عظمتی شده است.

او سنت‌های الهی را اولین مولفه نامید و گفت: امام و مردم باور داشتند که سنت‌های الهی لایتغر هستند به همین دلیل در برابر همه توطئه‌ها به خوبی مقاومت کردند و ایستادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مولفه دوم رهبری حکیمانه امام در جامعه و باور مردم به ایشان بود، سومین مولفه را حضور موثر مردم در همه صحنه‌های جامعه دانست و ادامه داد: انقلاب ایران از ابتدا پشتوانه مردمی داشت بگونه ای که در دفاع مقدس زمانی که تجهیزات می خواستیم اما نداشتیم همین مردم هم موشک ساختند هم فرزندانشان را برای دفاع از کشور به جبهه فرستادند.

او با بیان اینکه بقای نظام تا زمانی که در مسیر انقلاب حرکت کنیم تضمین شده است گفت: پرسش اصلی در زمان حاضر این است که آیا مسئولان در اداره این کشور به همان مولفه‌ها که سبب قدرت این ملت شده بود باور دارند یا خیر؟

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه اشکال ما این است که اداره کشور و تصمیم گیری ها در پاره ای از زمان ها مبتنی بر سنت‌های الهی و کار و تلاش نبود.

قالیباف گفت: مجاهدت تنها پشت خاکریز و مبارزه با ضد انقلاب نیست بلکه امروز معنی جنگ برای ما مباررزه با فساد، کمک به محرومان و مستضعفین و ایجاد شغل است.

او با اشاره به بیکاری جوانان خصوصا در شرق مازندران افزود:نرخ بیکاری در سنین ۱۵ تا ۳۰ سال ۲۸ درصد است و قشری که اکنون باید برای اداره کشور تولید ثروت و قدرت کنند متاسفانه مات و مبهوت دارند فقط نگاه می‌کنند.

مردم برای دریافت مجوز کار نباید دنبال مسئولان بدوند

محمد باقر قالیباف گفت: مشکل امروز کشور ما نبود امکانات نیست بلکه در نگاه مدیران سطوح مختلف در نداشتن باور به سنت‌های الهی است.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان اکنون بهانه ای برای کار نکردن ندارند ، گفت: چرا برخی مسئولان باید با سستی و بی توجهی و در اختلافات بیخود وقت خود و مردم را تلف کنند.

قالیباف افزود: اینکه هر سه قوا اکنون هماهنگ هستند بسیار خوب است اما کافی نیست و اگر هماهنگی سه قوا سبب هم افزایی نشود و مشکلات مردم را حل نکند هیچ ارزشی ندارد.

او با اشاره به ضروت حضور مردم در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی ادامه داد: مدیر لایق مدیری است که اجازه ورود مردم در تصمیم گیری ها و پیش بردن اهداف را بدهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی حرف مردم را می زنند و حلقوم آنها هستند، گفت: نمایندگان مجلس دیروز طرحی تصویب کردند که تا یک ماه آینده نهایی می شوند و مردم می توانند در یک پنجره واحد برای هر شغلی که انتخاب کنند ظرف یک هفته مجوز دریافت کنند.

قالیباف افزود: مردم برای دریافت مجوز کار نباید دنبال مسئولان بدوند بلکه مسئولان باید در زمان مقرر درخواست مردم را رد یا تایید کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....