تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 21:31
کد خبر : 67957

مذاکره تاسیس کریدور خلیج-فارس دریای سیاه

مذاکره تاسیس کریدور خلیج-فارس دریای سیاه

مذاکره با آذربایجان برای تاسیس کریدور خلیج-فارس دریای سیاه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان همواره برادرانه بوده و خواهد بود از مذاکره با این کشور برای تاسیس کریدور خلیج-فارس دریای سیاه خبر داد. شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان و رییس آذری کمیسیون دولتی همکاری های اقتصادی، تجاری و

مذاکره با آذربایجان برای تاسیس کریدور خلیج-فارس دریای سیاه

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان همواره برادرانه بوده و خواهد بود از مذاکره با این کشور برای تاسیس کریدور خلیج-فارس دریای سیاه خبر داد.

شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان و رییس آذری کمیسیون دولتی همکاری های اقتصادی، تجاری و فرهنگی جمهوری آذربایجان و ایران با وزیر راه و شهرسازی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

رستم قاسمی گفت: احداث پل ماشین‌رو بر روی رودخانه مرزی بین دو کشور، احداث خط آهن رشت-آستارا که از اهمیت زیادی برای دو کشور برخوردار است، تکمیل ترمینال احداث شده در آستارا توسط جمهوری آذربایجان، فعال کردن قطار مسافری نخجوان-مشهد، توسعه همکاری حمل‌ونقلی و ترانزیت جاده‌ای بین دو کشور و افزایش تردد ناوگان باری دو کشور از جمله مسائلی است که در این سفر مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

این عضو کابینه ادامه داد: موافقت‌نامه تاسیس کریدور خلیج فارس-دریای سیاه که منافع فراوانی برای دو کشور به همراه خواهد داشت، از سرگیری پروازها میان دو کشور و همکاری‌های دریایی از دیگر محورهای گفت‌وگو خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....