تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 1:59
کد خبر : 56057

مدیر کارآمد و باتجربه، ضرورت امروز وزارت نفت

مدیر کارآمد و باتجربه، ضرورت امروز وزارت نفت

فضای تحریمی موجودِ کشور و البته ضعف و بی انگیزگی مدیران اقتصادی دولت تدبیر و امید بویژه وزیر نفت آن،‌ مشکلات ویژه ای را برای معیشت و اقتصاد کاملا وابسته به نفت ایران، ایجاد کرده است. از این جهت روزنه امیدی وجود دارد که با شروع دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، اصلی ترین چالش کشور،

فضای تحریمی موجودِ کشور و البته ضعف و بی انگیزگی مدیران اقتصادی دولت تدبیر و امید بویژه وزیر نفت آن،‌ مشکلات ویژه ای را برای معیشت و اقتصاد کاملا وابسته به نفت ایران، ایجاد کرده است.

از این جهت روزنه امیدی وجود دارد که با شروع دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، اصلی ترین چالش کشور، یعنی فروش و گسترش بازار نفت، با حضور افراد با تجربه و کارآمد در مقام وزیر نفت برطرف شود.

از طرفی دیگر در این وزارتخانه جای آزمون و خطا، فرصت سوزی و از دست دادن موقعیت های منطقه ای و جهانی بخصوص در شرق آسیا وجود ندارد.

بی تردید کارآمدی، توانایی و کارکشتگی رستم قاسمی در قامت وزیر نفت، بعنوان یکی از بزرگ ترین و کلیدی ترین وزارتخانه ها برای گروهها، طیف ها و اقشار مختلف اثبات شده و وجود وی در کابینه می تواند به نقطه قوتی تبدیل شده و ضعف های احتمالی کلیت دولت را بپوشاند.

قاسمی که پیش از این در دولت محمود احمدی نژاد در این جایگاه قرار گرفته بود و با کارنامه بسیار موفق خود توانست از پس این مسئولیت خطیر، بخوبی فائق آید و از طرفی اخلاق و منش مردم گرایانه اش، تعهد به تلاش بی وقفه با رویکرد کار جمعی، مورد پذیرش پرسنل وزارت، مردم، نیروهای متخصص انقلابی و جوان می باشد، بی شک حضورش انگیزه و کارآیی لازم را بالا می برد.

همچنین سردار قاسمی بخاطر نفوذ، ارتباطات ویژه، تعهد و دلسوزی نسبت به میهن، در صورتی که به هر دلیل احتمالی تحریم های ظالمانه ایالات متحده برداشته نشوند، می تواند سازه های تحریم ظالمانه را دور زده و از شیوه های دیگری ارزآوری کند که یک نقطه قوت بسیار مناسب برای دولت جدید و تیم اقتصادی می باشد.

به امید اعتلاء و موفقیت دولت جدید و چشاندن طعم واقعی خدمت مخلصانه و انقلابی به مردم عزیز ایران زمین.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....