تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 - 20:21
کد خبر : 89276

مدیران دولتی‌ شناخت و اشراف به مسایل ندارند

مدیران دولتی‌ شناخت و اشراف به مسایل ندارند

حسن حسنی: مدیران دولتی شناخت و اشراف اصناف به مسائل بازار را نداشته و ندارند.  استمرار مونتاژکار در عرصه لوازم خانگی فلزی علی رغم داشتن پتانسیل داخلی تولید رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم فلزی خانگی آشپزخانه تهران گفت: شناخت و اشرافی که اصناف بر تولید، فروش و موقعیت داد و ستد در بازار دارند را هیچکدام

حسن حسنی: مدیران دولتی شناخت و اشراف اصناف به مسائل بازار را نداشته و ندارند.  استمرار مونتاژکار در عرصه لوازم خانگی فلزی علی رغم داشتن پتانسیل داخلی تولید

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم فلزی خانگی آشپزخانه تهران گفت: شناخت و اشرافی که اصناف بر تولید، فروش و موقعیت داد و ستد در بازار دارند را هیچکدام از مدیران دولتی نداشته و ندارند.

حسن حسنی با تاکید بر لزوم بهره مندی از نظرات اتحادیه های صنفی در عرصه تصمیم گیری در سازمان های دولتی بیان داشت: بیشترین مشکلات به دلیل عدم استفاده از نظرات و راه کارهای اصناف در تمامی قوانین و سازمان ها ایجاد می شود.

وی با ابراز تاسف از این مسئله افزود: پس از تصمیم گیری بدون حضور اصناف و اجرایی کردن قانون و دستور العمل، شاهد بروز مشکلات عدیده می شویم. شناختی که اصناف از تولید، فروش و موقعیت داد و ستد در بازار دارند را هیچکدام از مدیران دولتی نداشته و ندارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم فلزی خانگ آشپزخانه تهران با اشاره به محتوی شعار سال بیان داشت: شعار امسال؛ تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است که می تواند موتور محرک جامعه باشد. باید در سایه تحقق عملیاتی این شعار شاهد آثار اجتماعی و دانش مطلوب آن در بین آحاد مختلف مردم مخصوصاً نسل جوان بوده و امید به آینده داشته باشیم.

حسنی در ادامه تاکید کرد: باید برای تولید و دانش بنیان در تمامی کسب وکارهای کوچک که معمولاً یک چالش یا یک معضل در زمینه خاص دارند تسهیلاتی ارائه شود که مسیر را جهت غلبه برمشکلات هموار سازد.

وی افزود: همواره تولیدکننده و فروشنده طالب رونق بازار است؛ اما اینکه چگونه می توان بازار را پرتوان، فعال و رونق داد باید از سوی برنامه ریزان اقتصادی و دولت فراهم گردد. اصناف در تصمیمات مربوط به تولید و توزیع به قدر نیاز و کافی نقش ندارند. دولت در این زمینه می تواند از نظرات خبرگان این حیطه برای توسعه تولید دانش بنیان استفاده کند.

حسنی تصریح کرد: طبق عقیده اکثر کارشناسان وظیفه اصلی دانش بنیان ها؛ ابداع، اختراع و کشف روش های جدید و به روز برای رفع معضلات است. تولیدکنندگان و فعالان زیادی در صنایع مختلف از جمله صنعت تولید لوازم خانگی داریم. تولید در صنعت لوازم خانگی سال هاست که در کشور به شکل خط تولید ادامه یافته در حالیکه این روند نیازمند داشتن صنعت لوازم خانگی است. خط تولید به این معناست که تولیدات اکثراً مونتاژ می شود در حالیکه صنعت لوازم خانگی در همه مراحل توسط تولیدکنندگان و صنعتگران کشور تامین می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم فلزی خانگی آشپزخانه تهران تصریح کرد: ما می توانیم با حمایت و پشتیبانی دولت در عرصه لوازم خانگی به یکی از بزرگترین قطب ها تبدیل شویم؛ اما متاسفانه پس از سال های زیاد هنوز به کار مونتاژ مشغولیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....