تاریخ انتشار : جمعه 14 مرداد 1401 - 20:54
کد خبر : 96869

مخالفت روسیه با طرح برجامی آمریکا

مخالفت روسیه با طرح برجامی آمریکا

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه اعلام کرد توافق هسته ای با ایران باید بدون حذفیات و اضافات به شکل اولیه خود بازیابی شود. اسپوتنیک، لاوروف در یک کنفرانس مطبوعاتی در پایتخت کامبوج گفت: “موضع ما بسیار روشن است و هرگز تغییر نکرده است: این طرح باید منحصراً به شکلی که توسط شورای

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه اعلام کرد توافق هسته ای با ایران باید بدون حذفیات و اضافات به شکل اولیه خود بازیابی شود.

اسپوتنیک، لاوروف در یک کنفرانس مطبوعاتی در پایتخت کامبوج گفت: “موضع ما بسیار روشن است و هرگز تغییر نکرده است: این طرح باید منحصراً به شکلی که توسط شورای امنیت سازمان ملل تصویب شده و بدون هیچ گونه اضافات یا حذفیات بازیابی شود.” .

به گفته وزیر امور خارجه روسیه ، “آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند طرح اصلاح‌شده را موضوع توافق جدید قرار دهند، در حالی که ایرانی‌ها اصرار دارند که همه چیز طبق مصوبه سال ۲۰۱۵ باشد”.

لاوروف گفت: “من معتقدم که موضع ایران کاملاً مشروع است. آمریکایی ها از این طرح خارج شدند که همه و خود آمریکایی ها زمانی آن را تایید کرده بودند. از آنجایی که واشنگتن تلاش کرده بود آن را نابود کند، البته واشنگتن باید صرفاً موضع خود را پس بگیرد و بازگردد و در حال حاضر مسئله این است”.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....