تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 12:04
کد خبر : 67071

محقق ساختن رؤیای جوان‌سازی ملی

محقق ساختن رؤیای جوان‌سازی ملی

حزب کمونیست چین در جریان برگزاری یک نشست سطح بالا، یک قطعنامه برجسته را در زمینه دستاوردهای اصلی و تجربه تاریخی تلاش های صد ساله این حزب به تصویب رساند؛ این قطعنامه در جریان برگزاری ششمین اجلاس عمومی نوزدهمین کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، بررسی و تصویب شد.

بسیاری از مردم چین که در خارج از این کشور به سر می برند، تاکید کرده اند که از این قطعنامه الهام گرفته و به واسطه آن تشویق شده اند و تلاش های بی وقفه ای را برای محقق ساختن رؤیای جوان سازی ملی چین عملی خواهند کرد.

تعهد قاطعانه چینی‌های خارج‌نشین به تلاش جهت محقق ساختن رؤیای جوان‌سازی ملی_fororder_9544260656104924130

«وانگ شین‌جو» رئیس شورای ارتقاء اتحاد مجدد مسالمت آمیز چین در زیمباوه می گوید که حزب کمونیست چین در طول یک قرن اخیر، مردم چین را با یکدیگر متحد و آنها را در مسیر مبارزه سخت در مسیر تحول عظیم ملت چین از ایستگادگی به سمت رفاه روز افزون و قدرتمند شدن هدایت کرده است. وانگ به عنوان یک چینی تبار خارج نشین، به دستاوردهای چشمگیر حزب کمونیست چین بسیار افتخار می کند و به کمک خود در مسیر محقق ساختن رؤیای جوان سازی ملی چین ادامه خواهد داد.

«چن کیان‌جون» دبیرکل فدراسیون «نکست» (NEXT) که یک اندیشکده و اتاق فکر مستقر در نیوزیلند می باشد، می گوید که نشست اخیر عالی رتبه حزب کمونیست چین توجه عظیم جهانیان را به سمت خود جلب کرده و قطعنامه برجسته مصوب در این نشست نیز از اهمیتی بالا برخوردار است. طبق اظهارات چن، این قطعنامه مسیر را تعریف می کند و یک مرجع علمی برای بشر جهت توسعه ارائه می دهد و الهام بخش کشورهای در حال توسعه خواهد بود تا آنها نیز به ارتقاء و بهبود وضعیت معیشت مردم بپردازند و روز به روز قدرتمندتر و مرفه تر گردند.

«شیا یانگ» رئیس انجمن دانشجویان و محققان چین در ژاپن می گوید که حزب کمونیست چین در طول ۱۰۰ سال گذشته، کل ملت را متحد و در جریان یک سفر باشکوه هدایت کرده و باشکوه ترین فصل را در تاریخ هزار ساله ملت چین رقم زده است. شیا می گوید که به عنوان یک دانشجوی چینی در ژاپن، سنت و ماهیت و معنای واقعی و اصیل پیشینیان خود را به ارث خواهد برد و بی وقفه برای تحقق بخشیدن به رؤیای جوان سازی عظیم ملت چین تلاش خواهد کرد.

«شو چن» رئیس اتاق بازرگانی عمومی چین-آمریکا و رئیس و مدیر عامل بانک چین آمریکا نیز بر این باور است که حزب کمونیست چین در طول یک قرن گذشته، با تلاش های بی وقفه اش، مردم را متحد و در مسیر دستیابی به دستاوردهای چشمگیر هدایت کرده است. شو می گوید که شرکت های خارجی که توسط چین تامین مالی می شوند، به ارتقاء و ترویج جهانی شدن از طریق اقدامات مشخص و کمک به تحقق رؤیای جوان سازی ملی چینی ها ادامه خواهند داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....