تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 - 12:53
کد خبر : 63933

«محسن اسلامی» مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور شد

«محسن اسلامی» مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور شد

 وزیر کشور در حکمی محسن اسلامی را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب کرد. به گزارش اقتصاددان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در متن حکم احمد وحیدی وزیر کشور به محسن اسلامی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب موثر، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت

 وزیر کشور در حکمی محسن اسلامی را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در متن حکم احمد وحیدی وزیر کشور به محسن اسلامی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب موثر، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی منصوب می‌کنم.

وزیر کشور در این حکم،بررسی و تحلیل مسائل و رویدادهای سیاسی کشور، فراهم آوردن زمینه اجرای مطلوب و کارآمد قانون احزاب و تشکل ها، پیگیری امور مربوط به اقلیت های دینی، مذهبی، فرق و اقوام ایرانی، برگزاری منظم جلسات کمیسیون های کارگری و دانشجویی شورای امنیت کشور و پیگیری امور و مصوبات آن را از جمله مواردی برشمرد که انتظار دارد، مدیرکل جدید دفتر امور سیاسی  با برنامه ریزی دقیق، هدفمند و مبتنی بر اصول نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش کند.

محسن اسلامی که امروز با حکم وزیر کشور، جایگزین حمزه امرایی شد، دانش آموخته دکتری روابط بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است.

اسلامی که دارای تالیفات و مقالات متعدد در حوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل است در سوابق خدمتی خود مسوولیت‌های اجرایی چون مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، مشاور معاون آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه، رایزن علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد و مشاور دبیر شورای راهبردی روابط خارجی را تجربه کرده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....