تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 11:53
کد خبر : 39140

ثبت نام مجید طلایی در انتخابات شورای شهر

ثبت نام مجید طلایی در انتخابات شورای شهر

مجید اسمعیل خان طلایی عضو علی البدل شورای مرکزی حزب همت و مسؤل گروه امید ایرانیان با حضور در فرمانداری تهران درانتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام کرد. به گزارش اقتصاددان : مجید اسمعیل خان طلایی عضو علی البدل شورای مرکزی حزب همت و مسؤل گروه امید ایرانیان پس از ثبت نام در

مجید اسمعیل خان طلایی عضو علی البدل شورای مرکزی حزب همت و مسؤل گروه امید ایرانیان با حضور در فرمانداری تهران درانتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام کرد.

به گزارش اقتصاددان : مجید اسمعیل خان طلایی عضو علی البدل شورای مرکزی حزب همت و مسؤل گروه امید ایرانیان پس از ثبت نام در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران درجمع خبرنگاران گفت با توجه به تطبیق ایده هایم با حزب همت و نزدیکی آن با گفتمانهای امید ایرانیان ( نارف ) و جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در ارتباط هستم.

طلایی گفت امیدوارم ترجیحا در لیست حزب همت و یا لیست یکی از دو جمعیت یاد شده بعنوان مستقلین از اصلاحات و اصول گرایان در عرصه رقابت ششمین دوره شورای شهر تهران حضور پیدا کنم.

مسؤل گروه امید ایرانیان ( نارف ) گفت : باید شهرداریها به درآمد پایدار برسند ولی این درآمد پایدار باید متناسب با خدمات دریافتی شهروندان تهرانی باشد. شهرداریها باید در مقابل عوارض نوسازی و پسماند و سایر آیتم های درآمدی خود به شهروندان تهرانی پاسخگو باشند.

سیستم های حسابداری شهرداریها در گذشته مبتنی بر سیستم نقدی بود و مدتی است که به سمت سسیتم نیمه تعهدی تغییر یافته ولی این کافی نیست برای شناسایی به موقع و تمام و کمال درآمدها و هزینه های شهرداری ها و دستیابی به شفافیت گزارشگری مالی باید این سیستمها بر اساس استانداردهای روز حسابداری منطبق بر نظام تعهدی تغییر یابند.

مجید اسمعیل خان طلایی گفت یکی از چالشهای مهم و هزینه بر شهرداریها ؛ پروژه های نیمه تمام منطقه ای و فرا منطقه ای است که با نظارت مالی صحیح می توان از هدر رفت منابع جلوگیری کرد و به این ترتیب بجای فشار های روز افزون بر مردم و تامین ناکارآمدی های شهرداریها از جیب مردم به اصلاح امور پرداخته شود .

طلایی اشاره کرد که شوراها با انجام صحیح وظایف خود در حوزه نظارت کلان بر اجرای درست قوانین مترتب بر شهرداریها ، می توانند در راستای بهبود عملکرد ها و رفع نارساییهای شهر تهران و تامین رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان تهرانی بسیار اثربخش باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....