تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1400 - 15:16
کد خبر : 60247

مجوز زائران ایرانی اربعین ۲ برابر شد

مجوز زائران ایرانی اربعین ۲ برابر شد

نخست وزیر عراق روز پنجشنبه دستور افزایش دوبرابری زائران ایرانی اربعین را صادر کرد تا بدین ترتیب ۶۰ هزار زائر ایرانی با توجه به شرایط اعلام شده توسط عراق امکان حضور در زیارت اربعین را پیدا کنند. اقتصاددان: «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق روز پنجنشنبه دستور افزایش روادید زائران اربعین از کشورهای خارجی را صادر

نخست وزیر عراق روز پنجشنبه دستور افزایش دوبرابری زائران ایرانی اربعین را صادر کرد تا بدین ترتیب ۶۰ هزار زائر ایرانی با توجه به شرایط اعلام شده توسط عراق امکان حضور در زیارت اربعین را پیدا کنند.

اقتصاددان: «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق روز پنجنشنبه دستور افزایش روادید زائران اربعین از کشورهای خارجی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، دفتر رسانه‌ای نخست وزیر عراق اعلام کرد که الکاظمی روز پنجشنبه دستور داد تا روادیدزادتران از کشورهای اسلامی که برای زیارت اربعین قصد سفر به عراق را دارد از تعداد قبلی که به دلیل شرایط شیوع کرونا اعلام شده بود از ۴۰ هزار نفر زائر به ۸۰ هزار نفر افزایش می‌یابد».

در این بیانیه اضافه شده است: «این افزایش همزمان با نزدیک شدن به زیارت امام حسین بن علی (علیهما السلام) و با توجه به شرایط دینی و روحانی خاص آن اتخاذ می‌شود که البته تمامی زائران خارجی باید شرایط واکسیناسیون، تست PCR و دیگر شرایط بهداشتی را داشته باشند».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....