تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 - 11:22
کد خبر : 96908

متواری شدن برخی از متخلفان بورس

متواری شدن برخی از متخلفان بورس

موسوی لارگانی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه گفت: دست اندرکاران فعلی بورس هم با دستکاری ها گاهی مواقع بورس را سبز نشان می‌دهند این در حالی است که وضعیت بورس قرمز است و خوب نیست. حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی ، درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از بورس، گفت: تحقیق و

موسوی لارگانی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه گفت: دست اندرکاران فعلی بورس هم با دستکاری ها گاهی مواقع بورس را سبز نشان می‌دهند این در حالی است که وضعیت بورس قرمز است و خوب نیست.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی ، درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از بورس، گفت: تحقیق و تفحص از بورس ظرف ۶ ماه به اتمام نرسید که علت این مسئله عدم همکاری سازمان بورس با گروه تحقیق و تفحص کننده بود و ما این عدم همکاری را به قوه قضائیه هم گزارش دادیم.

وی بیان کرد: ۲ ماه دیگر مدت تحقیق و تفحص از سازمان بورس تمدید شده است، اما باز هم آنان کوتاهی می‌کنند و با هیئت تحقیق و تفحص کننده همکاری نمی کنند.‌ علت ناتمام ماندن نتیجه تحقیق و تفحص، عدم همکاری سازمان بورس با ما است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان بورس تصریح کرد: ما نامه هایی را ارسال کرده و درخواست کردیم تا ظرف یک هفته به ما پاسخ دهند اما بیش از چهار ماه طول کشید و هیچ جوابی به ما ندادند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،  رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه درباره وضعیت بورس، گفت: بازار سرمایه در حال حاضر اوضاع خوبی ندارد. نه تنها یکسری افراد در گذشته در بورس خیانت کردند و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کردند، بلکه دست اندرکاران فعلی هم با دستکاری ها گاهی مواقع بورس را سبز نشان می‌دهند این در حالی است که وضعیت بورس قرمز است و خوب نیست و سهامداران به شدت از این وضعیت ناراضی هستند.

موسوی لارگانی تاکید کرد: امیدواریم وزیر امور اقتصادی و دارایی یک تصمیم جدی برای اصلاح وضعیت بورس اتخاذ کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس اظهار داشت: ما حتی یک ریال از مجلس شورای اسلامی برای تحقیق و تفحص از سازمان بورس دریافت نکردیم و دنبال این نبودیم که پول بگیریم و یک ریال هم برای انجام این تحقیق و تفحص نگرفتیم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا متخلفی مربوط به پرونده بورس بوده که فرار کرده باشد، گفت: ظاهراً یکی دو نفر متواری شدند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....