تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 21:10
کد خبر : 107606

مبارزه زنان ایرانی برای فراتر از روسری است

مبارزه زنان ایرانی برای فراتر از روسری است

رییس جمهور پیشین آمریکا در پیامی ویدیویی با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران، مدعی شد که مردم ایران به غرب نیاز دارند. بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا در پیامی ویدیویی که در صفحه توییترش منتشر شد، با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران گفت: من از شجاعتی که مردم

رییس جمهور پیشین آمریکا در پیامی ویدیویی با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران، مدعی شد که مردم ایران به غرب نیاز دارند.

بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا در پیامی ویدیویی که در صفحه توییترش منتشر شد، با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران گفت: من از شجاعتی که مردم ایران به ویژه، زنان و دختران شجاع در مبارزه‌شان برای آزادی نشان داده‌اند در حیرت بوده‌ام.

بلینکن مدعی شد: این مبارزه برای چیزی فراتر از روسری است. این مبارزه برای حقوق اساسی است، حق آزادی بیان و آزادی اجتماعات، آزادی حضور بدون روسری، حضور در دادگاه مبنی بر قانون، تحقق رویاهایی که برای خود و کودکانشان بسیار عزیز می‌دارند و درباره حق برخورداری از آینده‌ای که بتوانند آن را ترسیم کننده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از پرسون   ، رییس جمهور پیشین آمریکا گفت که او نیز هم‌صدا با جامعه بین‌المللی، از «جمهوری اسلامی» می‌خواهد که فورا آن‌چه «ربایش معترضان» خواند را متوقف کند و «زندانیان سیاسی» را، که بسیاری از آنها به «خدمات پزشکی فوری» نیاز دارند و وضعیت بسیاری دیگر از آنها نیز «نامشخص» است، آزاد کند.

او در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه‌اش گفت: به مردم ایران می‌گویم، دنیا شاهد شجاعت شما است و تا زمانی که به آزادی‌تان برسید، در کنار شما هستیم.

کلینتون خطاب به جامعه بین‌المللی مدعی شد: مردم ایران به ما نیاز دارند. آن‌ها می‌خواهند بخشی از جامعه جهانی باشند.ایرانی‌ها مردمانی تحصیل‌کرده، بسیار سختکوش، خلاق، و خبره هستند که روابطی عادی با غرب می‌خواهند و شایسته حمایت ما هستند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....