تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آذر 1401 - 20:52
کد خبر : 109061

ماجرای قطع گاز پتروشیمی‌ها چه بود؟

ماجرای قطع گاز پتروشیمی‌ها چه بود؟

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی قطع گاز پتروشیمی‌ها را تکذیب کرد. احمد مهدوی ابهری با بیان اینکه تاکنون هیچگونه قطع گاز در پتروشیمی‌های کشور اتفاق نیفتاده است، اظهار کرد: میزان آمادگی بستگی به سردی هوا و میزان مصرف گاز در کشور دارد، فعلا موضوعی مبنی بر قطع و یا اعمال محدودیت تحویل گاز به پتروشیمی‌ها

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی قطع گاز پتروشیمی‌ها را تکذیب کرد.

احمد مهدوی ابهری با بیان اینکه تاکنون هیچگونه قطع گاز در پتروشیمی‌های کشور اتفاق نیفتاده است، اظهار کرد: میزان آمادگی بستگی به سردی هوا و میزان مصرف گاز در کشور دارد، فعلا موضوعی مبنی بر قطع و یا اعمال محدودیت تحویل گاز به پتروشیمی‌ها اعلام نشده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا ، وی با بیان اینکه اگر قرار باشد محدودیتی اعمال شود قطعا قبل از وقوع، اعلام خواهد شد، گفت: سال گذشته عدم‌النفع پتروشیمی‌ها از قطع گاز و یا اعمال محدودیت حدود ۶۸۰ میلیون دلار بود یعنی این میزان تولید و صادرات صورت نگرفت.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای سال جاری گفت: برای امسال هنوز معلوم نیست که چه اتفاقی می‌افتد و این مساله بستگی به سردی هوا دارد، اکنون با شرکت گاز در تعامل هستیم و هر اتفاقی بیفتد قطعا اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....