تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 12:35
کد خبر : 74289

ماجرای استعفای علی عسگری چه بود؟

ماجرای استعفای علی عسگری چه بود؟

صبح امروز خبر استعفای علی عسگری که به تازگی مسئولیت مدیرعاملی پتروشیمی خلیج‌فارس را عهده‌دار شده بود منتشر شد. صبح امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه علی عسگری از پذیرش مسئولیت مدیرعاملی پتروشیمی خلیج‌فارس انصراف داده است. عبدالعلی علی عسگری در نامه‌ای به هیات مدیره هلدینگ خلیج‌فارس ضمن تشکر از اعتماد آنان

صبح امروز خبر استعفای علی عسگری که به تازگی مسئولیت مدیرعاملی پتروشیمی خلیج‌فارس را عهده‌دار شده بود منتشر شد.

صبح امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه علی عسگری از پذیرش مسئولیت مدیرعاملی پتروشیمی خلیج‌فارس انصراف داده است. عبدالعلی علی عسگری در نامه‌ای به هیات مدیره هلدینگ خلیج‌فارس ضمن تشکر از اعتماد آنان اعلام کرده در احترام به افکار عمومی، از پذیرش مسئولیت مدیرعاملی انصراف داده است.

نامه استعفای علی عسگری
98a1c743 f75e 42dc 94d2 eda1db024f52 ThuJan132022 اقتصاددان نوشته

واکنش علی عسگری به خبر استعفایش

علی عسگری ضمن تکذیب این خبر گفت: کار را با قدرت آغاز و جلسات را از اولین روز کاری شروع کرده‌ایم و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم.

استعفای علی عسگری تکذیب شد

روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز پس از انتشار این خبر اعلام کرد: به دنبال ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفای علی عسکری این خبر تکذیب می‌شود. از روز گذشته دیدارهای مدیرعامل جدید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با مدیران عامل شرکت‌های تابعه برای بررسی وضعیت این شرکت‌ها و همچنین بررسی طرح‌های توسعه ای شرکت‌های تابعه آغاز شده است. در همین راستا روز گذشته ۸ مدیرعامل شرکت‌های تابعه گروه، با علی عسکری دیدار و گفت‌وگو داشتند و این دیدارها ادامه خواهد داشت.

عبدالعلی علی عسگری کیست؟

عبدالعلی علی عسگری، کارشناس مهندسی برق از دانشگاه امیر کبیر و کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه تهران است. او مدرک دکترایش را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت گرفته و عضو هیات علمی دانشگاه است. در سال‌های جنگ تحمیلی، علی عسگری در نیروهای مسلح در زمینه تحقیق و راه‌اندازی خطوط تولید نیازهای دفاعی در حوزه‌های مختلف کار کرده است.

بنا به گزارش سایت وزات نفت، در کارنامه او معاونت سیاحتی و زیارتی وزیر ارشاد (۱۳۷۱)، ریاست سازمان مراکز ایرانگردی و جهانگردی (۱۳۷۱)، مشاور رئیس‌جمهوری (۱۳۷۳)، ریاست هیات مدیره و مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه (۱۳۷۳)، مدیرعامل بنیاد تعاون (۱۳۷۶)، معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما (۱۳۸۴) و ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (۱۳۹۵) دیده می‌شود. او در پانزده سال اخیر در صدا و سیما بوده است.

۵۰ میلیون نفر سهامدار هلدینگ پتروشیمی هستند

حدود ۵٠ میلیون نفر به واسطه سهام عدالت، سهامدار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس هستند. ۴۰ درصد سهام این شرکت، در اختیار سهام عدالت است. ۲۶ درصد این سهام نیز شناور و در اختیار افراد حقیقی است. از این روست که تغییر و تحولات هلدینگ خلیج‌فارس، مورد توجه سهامداران خرد و افکار عمومی است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....