تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 - 20:13
کد خبر : 107485

لحظه شماری قدوس برای دیدار ایران- انگلیس

لحظه شماری قدوس برای دیدار ایران- انگلیس

سامان قدوس هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه برنتفورد انگلیس قبل از آغاز جام جهانی با سایت این باشگاه مصاحبه کرد. قدوس در این زمینه گفت: “من اکنون با انرژی زیاد و پر از اعتماد به نفس به جام جهانی می‌روم، بنابراین، بله، این بهترین چیز است که می‌توان به جام جهانی رفت. آخرین

سامان قدوس هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه برنتفورد انگلیس قبل از آغاز جام جهانی با سایت این باشگاه مصاحبه کرد.

قدوس در این زمینه گفت: “من اکنون با انرژی زیاد و پر از اعتماد به نفس به جام جهانی می‌روم، بنابراین، بله، این بهترین چیز است که می‌توان به جام جهانی رفت. آخرین جام جهانی که بازی کردم بزرگترین کاری بود که در زندگی ام انجام دادم و بزرگترین دستاورد فوتبالیم بود.

وی افزود: [در سال ۲۰۱۸]ما در یک گروه بسیار سخت چهار امتیاز گرفتیم، خیلی به صعود نزدیک بودیم و البته فقط می‌خواهیم این زمان را پشت سر بگذاریم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  ، قدوس درباره گروه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، گفت: گروه سختی است، اما فکر می‌کنم ما بازیکنان بهتری داریم، بالغ‌تر هستیم و اکنون تجربه داریم.

وقتی از او پرسیده شد که بیشتر منتظر کدام بازی است، گفت: البته بازی اول (انگلیس) برجسته است. ما در برابر انگلیس، یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم و برای من، این بازی عالی برای شروع است. باید به مصاف بهترین تیم برویم و سعی کنیم خودمان را ثابت کنیم و نشان دهیم که برای رقابت در آنجا هستیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....