تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 - 19:41
کد خبر : 6417

قیمت مصوب ماسک اعلام شد

قیمت مصوب ماسک اعلام شد

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، عباس تابش با بیان اینکه طرح ویژه بازرسی سازمان آغاز شده است، اظهار کرد: مجموع بازرسان سازمان حمایت و اتاق اصناف ۴ هزار و ۲۰۰ نفر است که اگر بخواهیم اکیپ‌های دونفره برای بازرسی‌ها در نظر بگیریم ۲۱۰۰ گشت خواهیم داشت. رئیس سازمان حمایت افزود: امسال برای نخستین

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، عباس تابش با بیان اینکه طرح ویژه بازرسی سازمان آغاز شده است، اظهار کرد: مجموع بازرسان سازمان حمایت و اتاق اصناف ۴ هزار و ۲۰۰ نفر است که اگر بخواهیم اکیپ‌های دونفره برای بازرسی‌ها در نظر بگیریم ۲۱۰۰ گشت خواهیم داشت.

رئیس سازمان حمایت افزود: امسال برای نخستین بار از ظرفیت بسیج اصناف استفاده شد و تعداد اکیپ‌های بازرسی به ۲ برابر و به رقم ۴۲۰۰ اکیپ افزایش یافت.

وی گفت: در شهر تهران علاوه بر سازمان صمت استان تهران، ۳۰ اکیپ دو نفره از سوی سازمان حمایت بازار را رصد می‌کنند.

معاون وزیر صمت بیان کرد: علاوه بر تیم‌های بازرسی، سامانه انبار و قیمت را نیز در این بخش فعال کردیم و به صورت الکترونیکی کالاها را از مبدا تا رسیدن به کف بازار رصد می‌کنیم.

تابش درباره وضعیت ماسک و مواد شوینده نیز تصریح کرد: پنج قلم کالای مواد ضد عفونی کننده، شوینده، دستکش، الکل و ماسک مشمول اعلام موجودی انبار هستند و دارندگان باید آن را در سامانه اعلام موجودی ثبت کنند.

رئیس سازمان حمایت ادامه داد: در تمام واحدهای تولیدی این اقلام، بازرس مستقر شده و بر اساس تعریف قرارگاه مقابله با کرونا در مبادی تولید نظارت می‌کنیم تا به هر میزان تولید که صورت گرفت با حواله اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تحویل شبکه توزیعی که این وزارتخانه تعریف کرده داده شود تا در سطح بازار پخش شود.

وی با بیان اینکه شیب تولید ماسک رو به افزایش است افزود: تولید به صورت سه شیفته و چهار شیفته در حال انجام است برای واردات ماسک‌های سه لایه و N۹۵ هم اقدام شده و به لحاظ تامین مشکلی نخواهیم داشت.

معاون وزیر صنعت تاکید کرد: قیمت‌ها اعلام شده و هر فردی ماسک N۹۵ را بیشتر از ۱۵ هزار تومان و ماسک سه لایه را بیشتر از ۴ هزار و ۱۰۰ تومان عرضه کند گرانفروشی است و با آن برخورد می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....