تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 11:48
کد خبر : 68235

قیمت دلار به ۳۲ هزار تومان می‌رسد؟

قیمت دلار به ۳۲ هزار تومان می‌رسد؟

دلار هرات که معاملات روز گذشته را در سطح ۲۸۶۰۰ تومان به پایان برده بود، ‌امروز را با نرخ ۲۸۷۵۰ تومان آغاز کرده و این خبر خوبی برای دلار تهران نیست.  سفر روز گذشته گروسی به ایران، بی‌آن که نتیجه مثبت ملموسی داشته باشد به پایان رسید و قرار است رئیس آژانس امروز در یک

دلار هرات که معاملات روز گذشته را در سطح ۲۸۶۰۰ تومان به پایان برده بود، ‌امروز را با نرخ ۲۸۷۵۰ تومان آغاز کرده و این خبر خوبی برای دلار تهران نیست.

 سفر روز گذشته گروسی به ایران، بی‌آن که نتیجه مثبت ملموسی داشته باشد به پایان رسید و قرار است رئیس آژانس امروز در یک کنفرانس خبری شرکت کند.

روز گذشته دو طرف به ایراد جملاتی مبهم و خواسته‌های خود اکتفا کردند و به نظر می‌رسد پیشرفت عملی در این دیدار حادث نشده است.

از تکیه‌نظر نموداری محدوده ۲۸۳۰۰ تا ۲۸۷۰۰ تومان مقاومت جدی دلار به حساب می‌آید. بر این اساس اگر دلار در سطوح بالاتر از این تثبیت شود بعید نیست حرکت به سمت سقف تاریخی یعنی ۳۲ هزار تومان را آغاز کند.

0cc2de99 c4c2 4097 85fc 0c0b8c08067b WedNov242021 اقتصاددان نوشته
نمودار تغییرات قیمت دلار

چشم تمامی بازارهای کشور به مذاکرات ۸ آذر در وین دوخته شده است. امید است که دولت برنامه‌های واقع‌گرایانه و اثرگذاری برای ایجاد آرامش در بازار ارز داشته باشد. در غیر این صورت عرضه بازارساز تنها هدررفت منابع را به دنبال خواهد داشت و نتیجه پایداری به‌دست نخواهد داد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....