تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 21:07
کد خبر : 70743

قیمت در بازار خودرو سکته کرد + جدول

قیمت در بازار خودرو سکته کرد + جدول

​قیمت در بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۰ استپ کرد و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» تنها خودرویی بود که در بازار افت قیمت داشت. اقتصاددان: به گفته فعالان این بخش انتظار برای شنیدن اخبار مذاکرات عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار خودرو این روزها حالت انتظاری به خود گیرد و استپ

​قیمت در بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۰ استپ کرد و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» تنها خودرویی بود که در بازار افت قیمت داشت.

اقتصاددان: به گفته فعالان این بخش انتظار برای شنیدن اخبار مذاکرات عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار خودرو این روزها حالت انتظاری به خود گیرد و استپ کند. از سوی دیگر امروز بازار دلار نوسان اندک رو به پایین داشت و این امر نیز بر روند بازار خودرو اثرگذار بوده و موجب سکته قیمتی در بازار خودرو شده است.

به عوامل مذکور نبود عرضه و تقاضا در بازار را نیز می توان اضافه کرد، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خریداران و فروشندگان نیز در انتظار مشخص شدن نتایج مذاکرات هستند و تمایلی برای ورود به بازار ندارند.
وضعیت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز تنها «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار افتی ۲ میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن در بازار به ۴۸۸ میلیون تومان رسید و سایر پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

براساس ارزیابی بازار خودرو «دنا معمولی» امروز ۳۵۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار ۳۰۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر قیمت «سمند سورن پلاس» نیز امروز بدون تغییر به ۳۰۸ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «سمند LX با موتورEF7» هم امروز در بازار با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان عرضه شد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته می توان گفت امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» تغییر قیمت در بازار نداشت و با قیمت ۲۷۲ میلیون تومان عرضه شد. «پژو ۲۰۶ صندوقدار» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» هم در بازار تغییر قیمت نداشتند و قیمت آنها به ترتیب به ۳۰۸ و ۳۰۷ میلیون تومان در بازار رسید.

 قیمت در بازار خودرو سکته کرد + جدول

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....