تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 20:56
کد خبر : 99621

قیمت خودرو استپ کرد

قیمت خودرو استپ کرد

فعالان بازار خودرو کاهش اندک نرخ دلار از یک سو و رکود خبری در خصوص نتایج مذاکرات برجام را از جمله عوامل استپ قیمت خودرو در بازار می داند اقتصاددان: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز ۷ شهریورماه، پرتیراژهای ایران خودرو و محصولات سایپا بدون تغییر در بازار دست به دست شدند.

فعالان بازار خودرو کاهش اندک نرخ دلار از یک سو و رکود خبری در خصوص نتایج مذاکرات برجام را از جمله عوامل استپ قیمت خودرو در بازار می داند

اقتصاددان: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز ۷ شهریورماه، پرتیراژهای ایران خودرو و محصولات سایپا بدون تغییر در بازار دست به دست شدند.

فعالان بازار خودرو کاهش اندک نرخ دلار از یک سو و رکود خبری در خصوص نتایج مذاکرات برجام را از جمله عوامل استپ قیمت خودرو در بازار می داند و معتقدند بلاتکلیفی در بازار موجب شده تا حتی خبر ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو نیز نتواند بازار خودرو را تکان دهد.

نامشخص بودن عوامل اثرگذار بر بازار خودرو موجب شده تا رکود بیش از پیش بر این بازار حاکم شود، بطوریکه فعالان بازار خودرو شرایط کنونی را به خاموشی چراغ بازار خودرو تعبیر می کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز بدون تغییر دربازار قیمت گذاری شدند و «سمند LX» در بازار امروز بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» در بازار ۳۳۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمندLX با موتورEF7» هم ۳۴۴ میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

ارزیابی ها همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند با این شرایط «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار ۵۰۹ میلیون تومان قیمت خورد ، از سوی دیگر «دنا معمولی» هم بدون تغییر ۳۹۱ قیمت خورد. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۳۰۱ میلیون دست به دست شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز ۳۹۹ میلیون قیمت خورد بدون تغییر قیمت ماند و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» امروز ۴۰۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 قیمت خودرو استپ کرد

قیمت محصولات سایپا

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا هم امروز قیمت «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا»، در بازار ارزیابی شدند.

برهمین اساس خودرو «شاهین» امروز در بازار ۳۶۴ میلیون تومان عرضه شد و «ساینا» هم ۲۰۶ میلیون تومان قیمت خورد و ثبات قیمت را تجربه کردند.

خانواده تیبا هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار ۱۹۹ میلیون قیمت خورد و و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۲۰۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «کوییکR » هم با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان در بازار عرضه شد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۱۹۹ میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت.

 قیمت خودرو استپ کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....